در نشست مجمع عمومی سازمان ملل؛

نخست وزیر لبنان:اميدواريم توافق اتمی ايران، اثرات مثبتي بر اوضاع سياسي کشورم داشته باشد

تمام سلام ابراز امیدواری کرد توافق اتمی با ایران، اثرات مثبتی بر لبنان داشته باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، تمام سلام ، نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: امیدواریم توافق اتمی ایران و گروه پنج به علاوه یک صفحه جدیدی در روابط بین المللی باز کند و به منزله آغاز بهبود در اوضاع منطقه بوده و اثرات مثبتی بر اوضاع سیاسی لبنان داشته باشد. 

تمام سلام گفت: ما به دنبال منافعی قابل توجه از توافق اخیر بین ایران و پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و آلمان هستیم و امیدواریم که توافق اتمی ایران و گروه پنج به علاوه یک، صفحه جدیدی در روابط بین المللی باز کند و آغاز بهبود در اوضاع منطقه و اثرات مثبتی بر اوضاع سیاسی لبنان داشته باشد. 

نخست وزیر لبنان همچنین تصریح کرد: ما هنوز معتقدیم که بهترین راه حل برای مسئله سوریه و کشورهای همسایه آن و جهان این است که به طور مستقیم با ریشه های این فاجعه مقابله کنند. لبنان بر خواست خود مبنی بر رسیدن به راه حلی سیاسی که یکپارچگی، تمامیت ارضی و حقوق و خواست های مردم سوریه را برای یک زندگی آزاد و با عزت تضمین کند و خونریزی ها را در این کشور متوقف کرده و به کشتارها پایان دهد، از جامعه بین المللی و به طور ویژه قدرتهای جهان تاکید می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار