سنندج؛

افتتاح پروژه های عمرانی در شهر «توپ آغاج» کردستان

شهر دار توپ آغاج گفت: چندین پروژه عمرانی در شهر توپ آغاج به بهره برداری رسیده که زمینه تحول بی سابقه در زیر ساخت های این شهر را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مصطفی کاظمی در حاشیه افتتاح این پروزه ها گفت: مبنای عملکرد شهرداری توپ آغاج در سال ۹۳ و ۹۴ توسعه زیرساخت ها بوده و در همین راستا اقدامات اساسی صورت گرفته است.

وی به برخی از اقدامات انجام شده در راستای تحول در زیر ساخت های عمرانی این شهر اشاره کرد و افزود: تعریض و توسعه و آسفالت بیش از ۲۲ هزار متر از معابر این شهر، اجرای جدول گذاری معابر برای هدایت آب های سطحی به متراژ ۷هزار مترطول و اجرای بیش از ۶۵۰۰ متر مربع کف سازی پیاده رو معابر از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه این شهر است.

شهردار توپ آغاج بیان کرد: انجام این پروژه ها در مجموع موجب پیشرفت ۹۰ درصدی توسعه معابر شهر توپ آغاج شده است.

کاظمی در ادامه با اشاره به سیلابی بودن معابر این شهر از تکمیل واجرای ۱۵۰۰ مترمکعب دیوار ساحلی در مسیر سیلاب های عبوری اشاره کرد و گفت: مشکلات ناشی از سیل های فصلی در این شهر با تکمیل این دیوار ساحلی تاحد زیادی رفع شده است.

شهردار توپ آغاج درپایان با اشاره به افتتاح سایت اداری شهرداری توپ آغاج به مساحت ۵۰۰ مترمربع کل هزینه پروژه های عمران شهرداری را در سال ۹۴ حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.