ساری ؛

دیدار کارکنان آبفاشهری مازندران با جانبازان آسایشگاه امام(علی) ساری

مدیرعامل به همراه معاونان و 30 تن از کارکنان آبفاشهری مازندران با جانبازان آسایشگاه امام(علی) ساری به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ شرکت آبفاشهری مازندران ، مدیرعامل شرکت در حاشیه این دیدار، با بیان اینکه جانبازان اسناد زنده دوران جنگ هستند، گفت: این افراد جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با توکل به خدا و پیروی از رهبر و امام راحل بر دشمن پیروز شدند.

مهندس ذبیح الله ذاکری، ادامه داد: قدردانی و پاسداشت از ایثارگریهای این افراد وظیفه ای همگانی است.

وی، حضور جانبازان را مباهات و افتخار ملت ایران دانست و افزود: امروزه دشمن با جنگ نرم درصدد فروپاشی بنیان خانواده هاست لذا روشنگری و آگاه سازی جوانان از توطئه های دشمن از جمله وظایف جانبازان می باشد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد: مکتوب نمودن خاطرات این افراد از دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای انتقال به نسل آینده و حفظ ارزشهای آن دوران ضروری است.

در این دیدار با اهدای گل وشیرینی از جانبازان قدردانی شد .

در ادامه کارکنان شرکت آبفاشهری مازندران با حضور در مزار وغباروبی گلزار شهدا ، با آرمانهای امام راحل و شهدای اسلام پیمان بستند.

همچنین در ادامه برگزاری برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس، کارکنان آبفاشهری مازندران به همراه سایر کارکنان دستگاه های اجرایی استان از پارک موزه دفاع مقدس در ساری بازدید کردند.

گفتنی است: 250 ایثارگر در شرکت آبفاشهری مازندران درحال فعالیت هستند که از این تعداد 60 نفر مفتخر به درجه جانبازی می باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.