اردبیل؛

معافیت مالیاتی برای شهرک های صنعتی اردبیل

استاندار اردبیل گفت: شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو اردبیل، به‌همراه منطقه ویژه اقتصادی نمین مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: باید مصوبات قانون رفع‌موانع تولید و سرمایه‌گذاری مورد توجه باشد، چرا‌که اگر مشکلات بخش تولید در استان اردبیل برطرف شود، قطعاً رونق اقتصادی و کاهش آمار بیکاری را خواهیم داشت.

وی گفت: خوشبختانه شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو اردبیل شامل معافیات مالیاتی هستند که این ظرفیت خوبی برای اردبیل است و سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی نیز می‌توانند از این معافیت مالیاتی استفاده کنند.

خدابخش افزود: منطقه ویژه اقتصادی نمین، منطقه ویژه سرعین و منطقه آزاد تجاری استان اردبیل 3 ظرفیت بسیار مهم برای استان اردبیل هستند که دارای معافیت مالیاتی خواهند بود و اگر سرمایه‌گذاری بخواهد به غیر از این مناطق واحد تولیدی احداث کند برای بهره‌مندی از معافیت مالیاتی باید 30 کیلومتر از مرکز استان فاصله داشته باشد.

استاندار اردبیل در ادامه بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی نمین در حدود 2 هزار هکتار مساحت دارد که باید از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه دعوت کنیم وبتوانیم شاهد رونق فضای کسب و کار در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.