تلفن های همراه جایگزین برای iPhone 6S +تصاویر

اگر شما هم در میان افرادی هستید که علاقه چندانی به خرید جدیدترین محصول شرکت اپل ندارید می توانید از میان تلفن های همراه اندرویدی جایگزین مناسبی پیدا کنید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل نزدیک به 10 سال پیش توانست با انتشار اولین نسخه آیفون تحول بزرگی در صنعت تلفن های هوشمند ایجاد کند. تلفن همراه این شرکت با ارائه امکانات جدید و منحصر به فرد توانست سهم بزرگی از بازار جهانی را به دست آورد و به سرعت به یکی از محبوب ترین گوشی های بازار جهانی تبدیل شود.
 
در سال های اخیر دستگاه های شرکت اپل از نظر کیفیت و امکانات نتوانسته اند انتظارات بسیاری از علاقه مندان را برطرف کنند و به همین دلیل بسیاری از کاربران به استفاده از محصولات سایر شرکت ها رو آورده اند.

سری نکسوس گوگل

تلفن های همراه شرکت گوگل را می توان به راحتی در میان بهترین دستگاه های اندرویدی دانست. این سری از محصولات توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند اما به دلیل نظارت مستقیم شرکت گوگل بر نحوه ساخت آن ها در میان بهترین تلفن های همراه بازار قرار دارند و افراد بسیاری هر سال آن ها را خریداری می کنند.

تلفن های همراه جایگزین برای iPhone 6S ///

پرچمدار جدید LG

جدیدترین نسخه پرچمدار شرکت LG قرار است در تاریخ 1 اکتبر وارد بازار شود، این محصول در کنار نکسوس شرکت گوگل که توسط همین شرکت تولید شده است رونمایی خواهد شد.

تلفن های همراه جایگزین برای iPhone 6S ///

مایکروسافت Lumia 950, 950 XL


شرکت مایکروسافت قرار است تا در تاریخ 6 اکتبر از دو محصول جدید خود پرده برداری کند. این تلفن های همراه اولین محصولاتی هستند که به نسخه ویندوز 10 مجهز هستند و قرار است تا امکانات جدید و متنوعی را به کاربران ارائه دهند.

تلفن های همراه جایگزین برای iPhone 6S ///


HTC A9

محصولات شرکت HTC در سال های اخیر توانسته اند با انتشار محصولاتی کاربردی و قدرتمند که از نظر ظاهری نیز طراحی بسیار جذابی دارند طرفداران بسیاری به دست آورند. محصول آینده این شرکت نیز احتمالآ از بدنه ای فلزی استفاده خواهد کرد و مطمئنآ می تواند در بازار جهانی به موفقیت بسیاری دست یابد.


تلفن های همراه جایگزین برای iPhone 6S ///


منبع: Cnet

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
جا پولاش خالی
آخرین اخبار