گرگان؛

تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید خبر صدا و سیمای مرکز گلستان

معاونان قدیم و جدید خبر صدا و سیمای مرکز گلستان تکریم و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ با برگزاری مراسمی آقای سیدرحمان یوسفی به عنوان معاون جدید خبر  صدا و سیمای مرکز گلستان معرفی و از زحمات 30ساله آقای هوشنگ فندرسکی در حوزه خبر تقدیر به عمل آمد.

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در این مراسم گفت: معاونت خبر از حوزه هایی است که کار درآن بسیار سخت است اما همکاران من در این حوزه با تمام وجود تلاش و با این سختی ها زندگی می کنند.

سید داود موسوی مدیر کل اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما هم گفت: یکی از تکالیف رسانه به خصوص حوزه معاونت خبر توجه به الگو های موفق اقتصاد مقاومتی است و این موضوع جزو اولویت های ماست.

وی همچنین افزود: در چند روز آینده سایت خبرگزاری صدا و سیما  رسما افتتاح می شودتا خبرها با سرعت بسیار بیشتر از قبل به همراه صدا و تصویر و عکس در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

  سید رحمان یوسفی معاون خبرصدا و سیمای مرکز گلستان هم گفت:تاکید بروحدت اقوام در استان گلستان همواره مورد توجه بخش های خبری صدا و سیمای گلستان خواهد بود.

هوشنگ فندرسکی معاون سابق خبر هم گفت:از شاخصه های حوزه خبر توانمندی و تجربه ی همکاران است که این کار با همدلی وهمزبانی میسر می شود.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.