سردار نقدی:

ژست آمریکا در حمایت از حقوق بشر دورغ است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز سیاست‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا شکست خورده و راهبرد آنان در لبنان یمن و عراق با شکست مواجه شده است.

ژست آمریکا در حمایت از حقوق بشر دورغ استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ نقدی در اولین همایش نخبگان بسیجی فعال در عرصه بین‌الملل که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز سیاست‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا شکست خورده و این راهبردها در لبنان یمن و عراق با شکست مواجه شده است.
 
وی ادامه داد: امروز قدرت ملت‌ها حرف اول را می‌زند و هر که بخواهد در مقابل قدرت ملت‌ها بایستد سرنوشتی همچون رجوی و بنی‌صدرها خواهد داشت.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها ثروت ملت‌های منطقه را می‌دزدند، یادآور شد: دشمن برای ضربه زدن به کشورها از تاکتیک جنگ نرم استفاده می‌کند.
 
سردار نقدی با اشاره به اهمیت تحرک دولت در پیگیری فاجعه منا عنوان داشت: فاجعه تلخی در سرزمین وحی رخ داد.
 
وی بااشاره به استفاده دشمن از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ضربه زدن به ملت‌ها اظهار داشت: آمریکا امروز در دنیا حرفی برای گفتن ندارد و هر آنچه که در صنعت سینما برای تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کند نتیجه‌ای ندارد و ژست آمریکایی‌ها در حمایت از حقوق بشر دورغین است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در به راه انداختن جریان‌های تکفیری رسوایی بزرگی به راه انداختند و امروز سیاست‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار