لیگ قهرمانان اروپا- 2015

تقابل آقای خاص با نوستالژی پورتو

رقابت های روز نخست از هفته دوم لیگ قهرمانان اورپا امشب بارویارویی4 تیم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های ‌دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب هشت دیدار برگزار می‌شود که به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم.



گروهE 

بارسلونا- ‌بایرلورکوزن

شاگردان انریکه در شرایطی به مصاف صدرنشین گروه خود می‌روند که در ابتدای رقابت‌های لیگ قهرمانان کار خود را با لغزش آغاز کردند و برابر گلادیاتورهای شهر‌رم با تساوی 1بر1متوقف شدند.

اما در این میان بارسلونا دوباره باید ‌بدشانسی مواجه شد به طوری که دردیدار اوایل هفته مقابل پالماس لیونل‌مسی فوق ستاره خود را به دلیل مصدومیت 8هفته از دست داد.

از طرفی دیگر کلودیابراوو سنگربان این تیم مصدوم است و حضور آلبا‌فرمالن در سایه‌ای از شک قرار دارد.



‌بایرلورکوزن

‌بایرلورکوزن که رقابت‌های لیگ قهرمانان را خوب آغز کرد و با پیروزی برابر ‌باته به ‌صدرنشینی گروه Eدست یافته است امشب برابر ‌بارسلونا نبرد بسیار سختی را پیش رو دارد.

رقیبانی که لورکوزنی‌ها خاطره خوشی از آن‌ها ندارند چراکه سال 2012بارسایی‌ها در مجموع 12بر10لورکوزن را در هم کوبیدند.



گروه F

آرسنال – المپیاکو

شاگردان آرسن‌ونگر در تیم فوتبال آرسنال باید شکست دور از انتظار برابر دیناموزاگرب را جبران کنند و با بالابردن شانس خو برای صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها در خانه به مصاف تیم المپیاکو در امارات لندن بروند.

در رقابت‌های امشب ویلشر، ول‌بک،روسیچکی، فنامینسی و آرتتا به علت مصدومیت غایب خواهند بود.

الیورژیرود نیز به علت اخراج در بازی قبل این دیدار را از دست می‌دهد.

در این میان هر دو تیم نیز بازی‌های خود را با شکست آغاز کرده و در صورت پذیرفتن یک باخت دیگر شانس صعودشان کاهش می‌یابد.



گروه E

پورتو – چلسی

دیدار دو تیم پورتو و چلسی به طور کامل تحت تأثیر بازگشت ‌خوزه ‌مورینیو به ‌استادیوم سابقش است جایی که او به عنوان یک سرمربی بسیار جوان موفق به انجام کار بسیار بزرگی شد و در فصل2002-2003قهرمانی یوفا را به همراه این مربی کسب کرد.

آقای خاص سال بعد پا را فراتر گذاشت و موفق شد به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد.

هم اکنون نیز پورتو از شرایط خوبی برخوردار است چراکه آنها با کسب 14امتیاز از 6بازی در صدر جدول لیگ پرتغال قرار دارند و هفته گذشته نیز موفق شدند رقیب‌شان بنفیکا را شکست دهند.

در سمت دیگر میدان چلسی همچنان به نمایش پرنوسان خود ادامه می‌دهد. پیروزی برابر آرسنال و درسمت دیگر تساوی برابر تیم قعرنشین نیوکاسل نشان می‌دهد که این تیم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند و حالا باید دید این تیم در ادامه می‌تواند شرایط بحران زده خود را بهبود بخشد و آقای خاص در برابر تیم زادگاه خود به پیروزی می‌رسد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار