همدان؛

پرداختن به سینمای نوجوان تلنگری به جامعه است

بازیگر سینما و تلویزیون کشور با بیان اینکه نیاز کودک و نوجوان با هم متفاوت است، گفت: پرداختن به فیلم نوجوانان تلنگری به جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رابعه مدنی با بیان اینکه حدود ۳۰ سال است وارد حرفه بازیگری شده است، اظهار کرد:‌ خیلی از هنرمندان در زمینه بازیگری آموزش دیده و سپس وارد این حرفه شده‌اند، اما من به دلیل علاقه‌ام به بازیگری و بدون گذراندن هیچ گونه دوره‌ای به واسطه پسرم، امیرشهاب رضویان وارد حرفه بازیگری شدم.

وی که دانش‌آموخته رشته مربیگری کودک و بازنشسته آموزش و پرورش است، گفت: نوجوانی دوره حساسی از زندگی همه انسان هاست به همین دلیل باید به طور ویژه به آن پرداخت.

بازیگر توانای نقش مادربزرگ مجموعه «وضعیت سفید» با تأکید بر اینکه نوجوانان باید آموزش ببینند، افزود: نخبگان از همان دوران نوجوانی مورد توجه قرار می‌گیرند، پس باید این رویکرد مورد توجه باشد.

وی با تاکید براینکه باید به فیلمسازان جوان و نیز نوجوان ارزش و بها داده شود، ادامه داد: باید کار فیلمسازان جوان دیده شود.

مدنی که در فیلم‌هایی همچون «سفر مردان خاکستری»، «تهران ساعت ٧ صبح»، «مینای شهر خاموش» نقش‌آفرینی کرده با اشاره به جداسازی بخش نوجوان و کودک جشنواره، ‌ادامه داد: نیاز کودک و نوجوان با هم متفاوت است و این تفکیک به طور حتم موجب دیده شدن این نیازها در هر بخش می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به فیلم نوجوانان تلنگری به جامعه است، یادآور شد: مطرح شدن فیلم نوجوانان به شکل مجزا منجر به بیان مشکلات عمده آنان به خصوص دغدغه‌های روحی آنها در سنین نوجوانی می‌شود.

بازیگر سینما و تلویزیون کشور با بیان اینکه بیان مشکلات قشر نوجوان تبحر می‌خواهد، تاکید کرد: بها به نوجوان سبب تقویت  اعتماد به نفس در آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه گاهی والدین نوجوانان را درک نمی کنند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر که امکانات و هوشیاری فرزندان بیشتر شده نیاز است تا خانواده‌ها هم بیشتر نوجوانان را درک کنند تا آنها احساس بی‌هویتی نکنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.