"درگاه اینترنتی اکمال" رونمایی شد

رونمایی از درگاه اینترنتی اکمال شامل دایرة‌المعارف رسانه‌ای کتاب الغدیر تالیف علامه امینی و اولین سامانه جامع رسانه‌ای غدیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ رونمایی از "درگاه اینترنتی اکمال" شامل دایرة‌المعارف رسانه‌ای کتاب الغدیر تالیف علامه امینی و اولین سامانه جامع رسانه‌ای غدیر انجام شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مشکوری مدیر کانون خورشید در نشست خبری که در خبرگزاری مهر انجام شد، اظهار داشت: گرچه کام مردم عزیزمان به واسطه فاجعه منا تلخ شده اما ترویج فرهنگ غدیر در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به تصمیم کانون خورشید برای احیای فرهنگ غدیر اظهار داشت: ماحصل اقدامات کانون خورشید نشر کتاب شریف الغدیر تالیف علامه امینی و 11 هزار فیش رسانه‌ای که کتاب حداقل 5 مرتبه از ابتدا تا انتها خوانده شده و در فاز بعدی قصد داریم این 11 هزار فیش را به زبان‌های زنده دنیا از جمله عربی، اردو ، انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مشکوری گفت: سایت eblagh.com و اکمال یک مدل جدید را برای مخاطبان در عرصه تولیدات رسانه‌ای ارائه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: روز جمعه نماز عید غدیر برگزار خواهد شد که تمام مراجع به خواندن نماز عید غدیر فتوا داده‌اند.

در ادامه این نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین عین‌لو معاون پژوهشی کانون خورشید با اشاره به تلاش دشمنان اهل بیت برای تحریف واقعه غدیر خم عنوان داشت: باید در ترویج فرهنگ غدیر م گام برداریم.

وی با برشمردم ویژگی های کتاب الغدیر تصریح کرد: در این کتاب مستندات زیادی درباه واقعه الغدیر وجود دارد و 30 مولفی که مستقلا درباره غدیر خم مطلب نوشته‌اندمنابع آن تک تک ذکر گردیده است.

معاون پژوهشی کانون خورشید تاکید کرد: 11 هزار فیشی که امروز در سایت اکمال رونمایی می شود در 7 محور غدیر، امامت، خلفا، پاسخ به شبهات، محور ادبی و هنری و واژگان است که به 253 موضوع تقسیم‌بندی شده است.

در ادامه این نشست خبری ناصری معاونت کانون خورشید هدف از تاسیس این کانون را تولید رسانه‌ای برای توده مردم عنوان کرد.

در پایان این نشست از درگاه اینترنتی اکمال و دایرة‌المعارف جامع رسانه‌ای غدیر و کتاب الغدیر در درگاه اینترنتی اکمال با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مشکوری و حجت‌الاسلام و المسلمین عین‌لو و مسئولین کانون خورشید رونمایی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار