بسته اینستاگردی (69)

کنایه ضرغامی به رئیس جمهور/ سلفی رادان و مدیری/جاسوس بازی در پارچین/پیکان گوجه ای علی کریمی

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیررو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار تصویری، پیام رهبری به آل سعود را منتشر کرد.
حادثه منا فراموش نخواهد شد
مقام معظم رهبری مطرح کردند: "این قضیه فراموش نخواهد شد و ملت ها به طور جدی آن را دنبال خواهند کرد و سعودیها نیز باید به جای فرافکنی و متهم کردن این و آن مسئولیت خود را بپذیرند و از امت اسلامی و خانواده های داغدار عذرخواهی کنند(١٣٩٤/٧/٥)"


حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از دیدار آمانو با رئیس جمهور، عینک های کارشناسان همراه آمانو را عینک های جاسوسی دانست.
اینستاگردی
خط قرمز نظام جمهوری اسلامی در سایه خوش بینی های دولت یازدهم یکی پس از دیگری در حال نقض شدن است. آخرین مورد آن حضور آمانو و کارشناسان آژانس در بخشی از مهمترین سایت نظامی ایران (پارچین) بود. مسئولان مربوطه با اعتماد به نفس اعلام کرده اند که حتی موبایلهای آنها را هم گرفته ایم اما وقتی در عکسهای منتشر شده از ملاقات های آمانو وهمکارانش با مقامات کشورمان دقت می کنید، در کمال تعجب میبینیم که همگی آنها عینکی هستند!

حالا به این چند خبر دقت کنید:
1 . کلمه "عینک جاسوسی" را در اینترنت جستجو کنید تا به انباشتی ازاطلاعات دراین باره دسترسی پیدا کنید. عینکهایی که قابلیت سه ساعت فیلمبرداری، ضبط و ارسال بی سیم تصاویر را دارند. تصاویر ضبط شده نیز بر روی کارت حافظه داخلی هشت گیگابایتی ذخیره میشوند. این عينکها بطور آنلاین به اينترنت وصل میشوند و امکان فيلمبرداري و عکسبرداري مداوم را دارند.

2 . اعتراف مونیز، وزیر انرژی آمریکا (9 مرداد 94) به نفوذ شیطان بزرگ بر بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: از سال ۱۹۸۰، ما تمامی بازرسان آژانس را در آزمایشگاه ملی لوس‌آلاموس تربیت کرده‌ایم. ما برای آنها ده ها دوره آموزشی برگزار کرده و اطمینان حاصل می‌کنیم که آنها از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابرازهای الکترونیکی برخوردار هستند که اکثر آنها هم ساخت خود ما است.

3 . آمانو پس از بازگشت از ایران (30 شهریور 94): یکشنبه به همراه «وارجورانتا» معاون خودم از سایت پارچین بازدید کردیم. این برای نخستین بار است که آژانس ازاین سایت بازدید می‌کرد. وارد ساختمانی شدیم که پیش‌تر تنها می‌توانستیم از طریق تصاویر ماهواره‌ای ببینیم. درآنجا نشانه‌هایی از فعالیت‌های اخیر دیدیم. حال متخصصان ما براساس "داده‌های جمع آوری شده" به "تجزیه و تحلیل" می‌پردازند.

4 . کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی (31 شهریور 94): بازدید مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سایت پارچین را با هدف رفع ابهامات و با رعایت اصول و خطوط قرمز دانست.کمالوندی گفت: دراین بازدید، بازرسی از محل انجام نشد، زیرا معمولا بازرسان با امکانات و تجهیزاتی حضور می یابند که میتواند مشکل‌آفرین باشد و از آن می‌شود استفاده جاسوسی کرد. اما شخص ‌آقای ‌آمانو وهمکارانش بدون هیچ گونه امکانات ووسایل وحتی بدون داشتن تلفن همراه "صرفا با مشاهده عینی و بصری از نزدیک" حضور یافتند.

ظاهرا آقایان باید برای بار دیگر - اگر بار دومی برای عبور از این خط قرمز متصور باشد - عینکهای شاگردان مونیز را مانند موبایل هایشان بگیرند!


عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به خاطر تاخیر رئیس جمهور در ترک نیویورک به وی کنایه زد!
اینستاگردی
رئیس جمهور برمی‌گردد... هورا!
خبرگزاری‌های دولتی اعلام کردند که آقای رئیس جمهور بعد از نطق امشب، سفر را نیمه تمام گذاشته! و برای شرکت در تشییع پیکر شهدای فاجعه‌ی منا، به ایران برمی‌گردد.
هوووورا به این تصمیم ملی!

*** پی‌نوشت ***

فاجعه‌ی بزرگ قتلگاه منا، هر روز ابعاد وسیع‌تری می‌یابد. اخبار رسیده هر لحظه، لایه‌های جدیدتری از بی‌مسؤولیتی، خباثت و جنایات شاهزادگان سعودی را افشا می‌کند.
بدون تردید بخشی از مفقودین، جز شهدای این حادثه هستند و باید مراقب بود تا کارگزاران سعودی، آنان را در گورهای دسته‌جمعی دفن نکنند!!
در حالی که افکار عمومی به شدت خواستار قاطع‌ترین برخورد رئیس جمهور محترم، در مهمترین تریبون جهانی است، نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد.
از آقای روحانی بعید بود که با توجه به تجربه‌ی دیپلماتیک‌شان، ندانند که ابعاد حادثه در حدی است که باید در همان ساعات اولیه نیویورک را ترک می‌کردند تا مجبور به لبخندهای مکرر سیاسی در دیدارهای نه چندان مهم نباشند.
با این حال خوب است مشاوران ایشان لیستی از سفرهای نیمه تمام رؤسای جمهور دیگر کشورها که در حوادثی به مراتب کوچکتر از این حادثه بوده است را به ایشان ارائه دهند.
از امیر کویت هم به خاطر وساطت با سعودی‌ها تشکر می‌کنیم!
سفر نیمه‌تمام روحانی می‌توانست دارای بالاترین پیام دیپلماتیک و سیاسی باشد که از دست رفت و ادامه‌ی حضور ایشان در این سفر، به عنوان کاستن از حساسیت و اهمیت این فاجعه‌ی بزرگ انسانی تلقی می‌شود.


صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام که مدتی است عکس های کمتر دیده شده سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس را منتشر می کند، این بار هم عکس یادگاری سردار با همرزمانش را به اشتراک گذاشت.
اینستاگردی
عکس یادگاری از جوانی در جبهه


بهرام رادان بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از ناهار خود با رفیقش منتشر کرد. وی از میهمانی ناهار خود با مهران مدیری به عنوان ناهار رفیقانه نام برد.
رفیق بازی بهرام رادان+ عکس


مازیار فلاحی که برای اجرای کنسرت به استکهلم سوئد رفته است پس از اولین اجرای خود در این شهر عکسی یادگاری با تیم کاری اش به اشتراک گذاشت.
اینستاگردی


پژمان جمشیدی اولین عکس خود که در روزنامه ها منتشر شده است را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و از خاطرات این عکس برای مردم سخن گفت. وی در ادامه متن خود، همچنین از صدای اعتراض مردم به علت پیشرفت افراد گلایه کرد.
اولین حضور پژمان جمشیدی در رسانه+ عکس
" این اولین عكسی است كه از من در روزنامه چاپ شد (كودكی ٨ ساله قله سبلان را فتح كرد)؛ آن روزها پدر در كنار شغل معلمی عهده دار ریاست هیئت كوهنوردی كرج هم بودن.اما وقتی این تصویر موفقیت از من چاپ شد مردم آن روزها كه فكر میكنم مهربانتر از امروز بودن هیچ اعتراضی به رسیدن من به قله و ایستادنم بر آن بلندی نكردند.چرا نگفتند من به واسطه ریاست پدر به قله رسیدم و یا گله ای نكردن كه چون پدركوهنورد است،چرا پسر هم به خود اجازه میدهد و پا بر كوه میگذارد.آری هیچكس هیچ نگفت چون كوه جذابیتی نداشت.در كوه ثروت و شهرتی تقسیم نمیشد و اصلاً چرا باید به صعود یك كودك بی اسم و نام به قله ای بلند اعتراضی كرد و واكنشی نشان داد.اما این آخرین قله ای بود كه صدای اعتراضی به گوشم نرسید.از آن پس به هر بلندایی كه رسیدم، فریاد اعتراضی بلند شد؛ كه آهااای ، آنجایی كه ایستادی جای ماست.همیشه تمام دست یافته هایم به تهمت پول و شانس و پارتی مزین شدن اما با آرامش تمام سكوت كردم.من سكوت قله را دیده بودم.به یاد همان ارتفاع ٤٨٥٠ متری كودكی.با خیال همان شانه های محكم پدر و نگرانی های برادر بزرگتر.حالا كه به آن زمان فكر میكنم با قلبی شكاك به طبیعت ، با خودم میگویم شاید اون روز هم اعتراضی شده بود یا فریادی برآمده بود،اما صدای مردم كوهپایه كه به قله ای به آن ارتفاع نمیرسد.پس چه جای امن خوبیست قله مرتفع.بالایی ها كه نیازی ندارند زخمی به تو بزنند و صدای پایینتر ها هم كه به گوشت نمیرسد.پس مدت هاست با تمام توان تنها به آن بالا میاندیشم و با احترام و عشق ، از كنار تمام نامهربانی های ساكنین دامنه هاو كوهپایه ها عبور میكنم تا دیگر شاید صدایی نشنوم.اما باز دلم میسوزد،میسوزد برای همه وقتی كه درقضاوت و تهمت و اعتراض تلف میشود.
زندگی كوتاهتر از آنست كه دمی را برای ایستادن و حسرت به زندگی دیگران هدر دهیم.به طبیعت اجازه دهیم ارتفاع زندگیمان را خودش مشخص كند.اگر به كاری كه میكنیم ایمان داشته باشیم و این باور در قلبمان باشد كه هیچكس در ارتفاعی كه حقش نیست نمی ماند، آن وقت دیگر حسرت هیچ چیز را نمیخوریم و مطمئنیم كه هیچكس جای ما را در جهانی به این عظمت نخواهد گرفت.
با احترام
پژمان جمشیدی"


پیکان خاطره انگیز علی کریمی، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران در یک حراج به نفع خیریه به قیمت 508 میلیون تومان فروخته شد. علی صالحی هم که در این مراسم حضور داشت عکسی از اجرایش در مراسم به اشتراک گذاشت.
اینستاگردی
شرکت در مراسم فروش پیکان خاطره انگیز علی کریمی یکی از بهترین های فوتبال ایران به نفع موسسه خیریه فیاض بخش مشهد مقدس به کوشش و اهتمام لیلا بلوکات و مجموعه فیاض بخش

علی معلم هم عکسی خاطره انگیز از چهارمین جشنواره حافظ همراه با بازیگران به اشتراک گذاشت.
اینستاگردی
از عکس های قدیمی/ یک عکس خاطره انگیز از چهارمین جشن حافظ/ نیلوفر خوش خلق. رضا عطاران.امین حیایی.پرویز پرستویی.مجید صالحی.کیهان ملکی.بهزاد خداویسی.


علی انصاریان با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال کیمیا در کنار مهدی پاکدل، بازی خوب وی را در فیلم محمد (ص) تبریک گفت.
اینستاگردی
يه رفيق خوب مثل مهدى پاكدل ،دوتا تير ماهى  تبريک بخاطر فيلم زيبا و بازى خوبش تو
محمد(ص)
پشت صحنه سريال كيميا


گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
حمید رسایی چه آدم پیله ایه. به ترک دیوار هم گیر میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
به هرترتیبی شده باید جلوی دفن دسته جمعی گرفته بشه
دیگه هیچ چیز رو نمیشه از سرنوشت مفقودان پیگیری کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
جاتون خالی کلی با علی کریمی سلفی گرفتم