معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده:

دولت از مراکز ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای بانوان در کشور حمایت می‌کند

مولاوردی گفت: این معاونت در چارچوب اختیارات و وظایف از هیچ کمکی به مراکز ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای بانوان دریغ نخواهد کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید مؤسسه فرهنگی اجتماعی بانوان عفیفه کوشک با قدردانی و تشکر از تلاش کسانی که با احساس مسئولیت تلاش می‌کنند تا فضا را برای حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال آنان در جامعه فراهم کنند، اظهار داشت:‌ کمک به بهبود وضعیت زنان جامعه وظیفه همه بخش‌هاست و ما مفتخر به همکاری در این عرصه هستیم.

مولاوردی با اعلام حمایت و پشتیبانی دولت از مراکز ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای بانوان در کشور گفت: این معاونت در چارچوب اختیارات و وظایف از هیچ کمکی به این گونه مؤسسات و مراکز دریغ نخواهد کرد.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ضرورت ارتباط و تعامل جدی این مؤسسات با مراکز فنی و حرفه‌ای به منظور ارتقاء کیفی و کمی تولیدات را خاطرنشان ساخت و گفت: همانطور که ارتباط میان پایان نامه‌های دانشگاهی و مراکز صنعتی می‌تواند منجر به ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان شود ارتباط این مؤسسات با مراکز فنی و حرفه‌ای می‌تواند منجر به اشتغال پایدار را در کشور ضمانت کند.

مولاوردی با اشاره به مسئولیت سخت و دشوار رسیدگی به امور مردم علی‌الخصوص بانوان کشور ابراز امیدواری کرد: کارگزاران اجرایی با توفیق خداوند این وظیفه را به درستی انجام دهند تا پس از اتمام دوران مسئولیت شرمنده مردم نباشند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده سپس با حضور در بخش‌های مختلف این مؤسسه از نزدیک در جریان نحوه کار و فعالیت بانوان قرار گرفت.

مؤسسه فرهنگی اجتماعی بانوان عفیفه کوشک از سال 1380 کار خود را آغاز کرده است و با گسترش فعالیت‌ها و کمک فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و امام جمعه شهرستان خمینی شهر ساختمان جدیدی برای آموزش و اشتغال بانوان راه‌اندازی کرده است.

این مرکز دارای مرکز مشاوره، کارگاه‌های قلم‌زنی و خیاطی است و با دایر کردن فروشگاه، محصولات تولیدی را مستقیم به خریداران عرضه می‌کند، قابل ذکر است تنها در کارگاه سنگ این مؤسسه بیش از 80 نفر مشغول کار هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار