"روباه" رئیس پلیس جدید رژیم صهیونیستی شد

معاون سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عنوان رئیس جدید پلیس این رژیم انتخاب شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه یدیعوت آحارونوت روز دوشنبه در گزارشی نوشت: « رونی آلشه ئیچ، » که معاون سازمان امنیت داخلی اسرائیل است، بعنوان رئیس جدید پلیس انتخاب شده است.

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه اجازه داد که بر اساس قوانین «شین بت،» نام آلشه ییچ بعنوان رئیس جدید پلیس این رژیم اعلام شود؛ چون رونی آلشه ئیچ  همچنان معاونت آژانس امنیت رژیم صهیونیستی موسوم به موساد را هم برعهده دارد.

رونی آلشه ئیچ 52 ساله اهل منطقه «گیوات اشموئیل» است و 7 فرزند دارد. وی در حال حاضر معاونت شین بت را هم برعهده دارد.

بر اساس اعلام روزنامه یدیعوت آحارونوت ، رونی آلشه ئیچ یکی از بهترین کارشناسان صهیونیست در مقابله با تروریسم است و مسئولیت شماری از حساس‎ترین عملیات های شین بت را هم برعهده داشته است.

منابع شین بت گفته اند آلشه ئیچ یکی از بهترین های این سازمان و بسیار فرد جدی است. وی از سپتامبر سال 2014  معاونت شین بت را برعهده داشته است. 

توانبخشی مجدد به پلیس رژیم صهیونیست، بهبود ساختار فرماندهی پلیس و بهبود تصویر آن، مبارزه با اقدامات تروریستی در بیت المقدس و تقویت توانایی های پلیس در بخش های عرب نشین چهار وظیفه ای هستند که به رئیس پلیس جدید محول شده اند. در عین حال از وی درخواست شده است که خدمات  به صهیونیست‌ها را هم بهبود بخشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار