قزوین؛

یاد و خاطره شهدای غرب و شمالغرب در قزوین گرامی داشته شد

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت :آل سعود کاری جز، ناامن کردن حرم امن الهی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا افزود: در دروان دفاع مقدس، دشمن فراموشش شده بود، انقلاب ما رهبر و امام دارد، رهبریت نیز امت دارد که این امر پیروزی را برایمان به همراه داشت.

سردار احمدرضا رادان افزود: یک هفته بعد از پیروزی انقلاب منافقین جنگ در کردستان همچنین در خوزستان و قائله گنبد و همینطور قائله آمل و بابل و نیز درگیری ها را در سیستان به راه انداخت چرا که قصدش براندازی انقلاب اسلامی بود .

وی اظهارداشت:  جنگ 8 ساله در ایران، فقط برسر جمهوری اسلامی بودن، بود برای اینکه در دوران دفاع مقدس، ایران اسلامی حتی سیم خاردار و نارنجک های دستی برای دفاع از مرز های کشور نداشت.

جانشین سابق نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: ما جنگمان را در شمال غرب و غرب کشور و در جنوب فراموش نکرده ایم که رزمندگان، در مناطق غرب و شمال غرب کشور  با وجود منافقین و فتنه انگیزان در بین مردم، برایشان تشخیص دوست از دشمن سخت بود و این امر شهادت مظلومانه رزمندگان را به همراه داشت.

سردار رادان عنوان کرد: اگر کردستان به همت غرب و شمال غرب و رزمندگان بومی به نتیجه و پیروزی رسید و منافقین فرار را بر قرار ترجیح دادند تنها بخاطر اتحاد ملت ایران و یکدلی بین رزمندگان بود.

وی با اشاره به اینکه جنگ هنوز هم ادامه دارد و تمام نشده است تصریح کرد: امروزه نیز منافقین در لباس های مختلف می خواهند بین رهبری و ملت  فاصله بیندازند ولی پایبند بودن به جمهوری اسلامی، توان دشمن برای حمله به ایران را خواهد گرفت.

سردار احمدرضا رادان در پنجمین یادواره سرداران و 700 شهید استان قزوین افزود: اینها پرورش دهنده داعش هستند کسی که راه را بر ضیوف الرحمان می گیرد و روزی را خواهید دید که همین آل سعود در آتش داعش خواهند سوخت.

بگفته رادان، اگر امریکا و اسرائیل امروز  جرات حمله به ما را ندارند به واسطه این است که هنوز که هنوز است از اتحاد ملت و نیز از موشک های ساخت کشور واهمه دارند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا  با اشاره به بصیرت افزایی در بین آحاد مردم گفت: راه اقتدار و موفقیت ایران اسلامی در هر برهه و زمانی، پشت ولایت و رهبری بودن و افزایش بصیرت است .

استان قزوین در عملیا تهای این مناطق 700 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استان قزوین در دوران دفاع مقدس در مناطق غرب و شمالغرب کشور سردارانی چون شهید احمد اللهیاری، شهید حفظ الله عابدینی و شهید مصیب مرادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.