ساری ؛

راه اندازی طرح سامانه نظام فنی روستایی آمل

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمل گفت: طرح سامانه نظام فنی روستایی به منظور سیستم یکپارچه‌سازی ساخت و ساز و طرح هادی روستایی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سیداسماعیل علوی با بیان اینکه در راستای اجرای دولت الکترونیک این نهاد برای ساماندهی کلیه طرح‌های بنیاد مسکن از طریق سامانه انجام می‌شود،گفت: در اجرای این طرح سامانه نظام فنی روستایی از ششم مهرماه در این استان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: این طرح نرم‌افزاری بوده که به منظور سیستم یکپارچه‌سازی ساخت و ساز و طرح هادی روستایی استفاده می‌شود.

علوی با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی این سامانه صدور پروانه ساختمانی کنترل و نظارت می‌شود، تصریح کرد: این نرم‌افزار به گونه‌ای برای تکریم ارباب رجوع بوده تا در مواقع ساخت وساز، اجرای طرح هادی و عقب‌نشینی منازل مسکونی و صدور سند مالکیت در کوتاه‌ترین زمان انجام گیرد.

وی با بیان اینکه دهیاری‌ها با داشتن کد امنیتی می‌توانند از مزایای این سامانه برخوردار شوند، تصریح کرد: در این سامانه GPS خود به خود در گوگل ارس قرار گرفته و افراد آدرس دقیق خود را پیدا می‌کنند.

علوی با اشاره به تخصیص اعتبار از سوی ماده 180 نماینده مردم آمل از افزایش 48 درصد این بودجه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال با همت نماینده آمل، 4 میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح هادی اختصاص یافت.

علوی با اعلام اینکه اکنون تهیه طرح هادی 230 روستای این شهرستان آماده شده است،گفت: با توجه به کمبود اعتبار اجرای این طرح در 112 روستا آمل در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن آمل خاطرنشان کرد: با تلاش نماینده مردم آمل قول مساعدت 1032 تن قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح هادی این شهرستان گرفته شد.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.