سردار خانچر‌لی: تأمین امنیت روستاها با بهرهگیری از ظرفیت پلیس افتخاری

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: از آغاز تشکیل پلیس افتخاری تا کنون، 600 نفر جذب این مجموعه شده اند و پیرو تدابیر اتخاذ شده در نظر داریم تأمین امنیت روستاها را با بهره گیری از این ظرفیت بالقوه، ارتقاء دهید.

سردار خانچر‌لی: تأمین امنیت روستاها با بهره گیری ظرفیت پلیس افتخاریبه گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان: سردار محسن خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان  تهران  در نشست  خبری مجموعه تحت مدیریتی خویش که با حضور جمعی از خبرنگاران  فعال در این  منطقه  برگزار شد  ضمن  تسلیت  رخداد و فاجعه منا اظهار کرد: مجموعه انتظامی غرب  استان تهران  برای حفظ امنیت  و آرامش خاطر شهروندان این  خطه، تداویر بسیاری را  پیش بینی کرده که به  تدریج  عملیاتی خواهد شد. 

وی با  اشاره  به در پیش بودن  هفته ناجا عنوان کرد: برنامه های متعددی در سطح  غرب استان تهران  اجرایی خواهد شد که اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، بازدید و دل جویی از خانواده شهدا و برگزاری کلاس های آموزشی در 59 مدرسه و31 مسجد از نمونه های آن به  شمار می رود.

فرماندهی غرب استان تهران  در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران  در خصوص میزان موفقیت پلیس افتخاری و تعداد افراد جذب شده در این  مجموعه گفت: یکی از لایه‌های انتظامی شامل پلیس افتخاری می شود که تحت نظر مستقیم یگانهای انتظامی در 2 حوزه خواهران و برادران فعالیت می کنند.
 
سردار خانچرلی افزود: از زمان آغاز به کار این تشکیلات تا کنون 600 نفر جذب مجموعه مذکور شده‌‌اند و پیرو ارزیابی های انجام شده عملکردو خروجی مثبت و سازنده ای را ازفعالیت  پلیس افتخاری شاهد بوده ‌ایم .

وی عنوان کرد در نظر داریم  امنیت روستا ها را نیز با  بهر گیری از نیروی فعال در این مجموعه (پلیس افتخاری) به  نحو موثر تری تأمین و محقق کنیم.
  
انهدام 49 باند مواد مخدر در 6 ماه گذشته 

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران  در تشریح  گزارش عملکرد این مجموعه اظهار کرد: در طول  نیمه  اول سال جاری 5 تن مواد مخدر کشف و 2 هزار و 154 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شده‌‌اند.
 
وی افزود: در طول این مدت 49 باند مواد مخدر منهدم شده‌اند که با  یک  بررسی کلی مشاهده می کنیم درحوزه های کشف و مبارزه با مواد مخدر با افزایش و توفیقات حائز اهمیتی روبرو بوده ایم .

وی در تشریح  عملکرد  مجموعه راهور غرب استان  تهران  گفت: توقیف 20هزارو 800 دستگاه خودرو  و موتور سیکلت متخلف، کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی درون شهری و افت 29 درصدی این تصادفات در حوزه  برون  شهری حاکی از اقدامات مثبت و سازنده انجام شده  در طول این  مدت است .

مدیریت  گروگان گیری اندیشه با اقدامات تخصصی روحی و روانی 

فرماندهی انتظامی استان  تهران  در خصوص گروگان گیری شهر اندیشه  گفت:  منشاء گروگان گیری در استان البرز بود و عده ای با  راه اندازی شرکتی صوری به  بهانه ای ارائه اجناس برند مبالغی را  از مردم  دریافت می کردند  که در یکی از این  موارد ، فردی با  پی بردن  به  غیر واقعی بودن  این  شرکت از وصول چک به  مبلغ 8 میلیون  تومان امتناع می کند و افراد گروگان گیر با ا‌جیر کردن  اراذل و اوباش به  ربودن  این  فرد  و انتقال وی به  شهر اندیشه اقدام می کنند.

وی افزود: به محض اطلاع از موضوع  دستور اعزام نیرو را به  محدوده استقرار این  افراد صادر کردیم  و پیرو  اقدامات تخصصی روحی و روانی انجام شده، ظرف مدت 1 ساعت گروگان گیران  دستگیر و بازداشت  شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۰۰:۰۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم پلیس افتخاری شهریارکی شروع بکارمیکنه؟خواهش میکنیم توهفته نیروی انتظامی خبرمون کنید یک ساله منتظریم.ممنون