ساری؛

بصیرت و بیداری راهگشای تحقق اهداف نظام اسلامی است

مشاور فرماندهی کل قوا در سخنانی بیداری مردم کشورمان را وسیله ای برای تحقق اهداف نظام اسلامی دانست.

بصیرت و بیداری راهگشای تحقق اهداف نظام اسلامی است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛مشاور فرماندهی کل قوا در آمل در مراسم اربعین شهدای غواص و مراسم بزرگداشت جانباز شهید سپند پهلوان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد،تاکید کرد: با هوشیاری مردم کشورمان کسی اجازه تجاوز به نظام اسلامی را به خود نمی‌دهد.

امیر سرتیپ هاشمی، با بیان این که شهدای گرانقدری مانند شهیدان منفرد نیاکی و قاسمی داریم که به نحوی شایسته در جامعه معرفی نشدند، گفت: پاسداشت مقام شهدا امری ارزنده و والا است که باید در راستای تحقق آن تلاش های شایسته ای صورت گیرد.

وی با اشاره به این‌که در دوران جنگ تحمیلی دست شهدای غواص را بستند، اما نتوانستند علم و بیرق آن ها را بگیرند،افزود:دشمنان قلب شهدای ما را شکافتند اما محبت اهل بیت معصومین(ع) در وجود این عزیزان نهادینه شده است.

مشاور نظامی فرماندهی کل قوا تصریح کرد:شهدا جان های پاک خود را از دست دادند تا در مقابل ظلم و ستم تسلیم نشوند و تلاش های بسیاری کردند تا خلیج همیشگی فارس باقی بماند که در این عرصه ایثار و فداکاری ارزشمندی از خود نشان دادند.

هاشمی با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: ضرورت دارد دفاع مقدس مانند حماسه سرور و سالار شهیدان زنده و جاویدان باقی مانده و تلاش های ارزشمندی در راستای تبیین و بازخوانی آن صورت گیرد.

وی گفت: رزمندگان ما در طول سال های دفاع مقدس با ایثار و مجاهدتی والا در برابر دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کردند که باید حماسه سازی آنان به صورت سینه سینه به نسل های آینده منتقل شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.