صحبت های مسئولان پس از قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا

تیم ملی فوتسال بانوان عنوان قهرمانی را در آسیا از آن خود کرد. صحبت های مسئولان را پس از کسب این عنوان بخوانید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای نخستین بار عنوان قهرمانی رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا را کسب کرد.

بازگشت تیم ملی فوتسال بانوان به ایران

این تیم بعدازظهر فردا از ساعت 17:45 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شود.

کفاشیان: بازیکنان مستحقق این قهرمانی بودند

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال باناون ضمن دفاع از عنوان نایب قهرمانی، توانست قهرمانی را که هدفش بود، با اقتدار کسب کند. بازیکنان در این دیدار بسیار تلاشگر ظاهر شدند و با دوندگی و غیرت توانستند عنوان قهرمانی اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهند.

کفاشیان در ادامه بیان کرد: همانطور که قبلا گفتم، این تیم برای رقابتهای جهانی گواتمالا خود را آماده خواهد کرد و پس از استراحتی کوتاه، دوباره اردوهای تدارکاتیشان آغاز خواهد شد تا با آمادگی کامل به رقابتهای قوق اعزام شوند.

وی گفت: همانطور تیم ملی فوتسال آقایان در آسیا حرف اول را می ردند، تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز در آسیا به عنوان تیم نخست حرف اول را زده و اکنون هیچ حریفی برای ما در آسیا وجود ندارد. خشوحالم از اینکه ملی پوشان مزد ماهها تلاش اردوهای شبانه روزی خود را دریافت کردند. معتقدم بازیکنان ایران با غیرت وتلاش به این مقام رسیدند. آنها مستحقق عنوان قهرمانی این دوره از بازیها بودند.
 
سلیمانی: با برنامه ریزی ژاپن راشکست دادیم
 
فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازی امروز مقابل ژاپن گفت: بازی بسیار قشنگ و سنگینی را شاهد بودیم. خوب شروع کردیم. دفاع کردیم و در نهایت روی برنامه ریزی که داشتیم، به گل رسیدیم و توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

می افزود:به بازیکنانم تبریک می کویم چرا که تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و در نهایت عنوان قهرمانی مسابقات آسیا بکار گرفتند. در واقع نتیجه ماهها تلاش و پشتکار خود را با قهرمانی در آسیا گرفتیم.تیم ایران تیمی بود که همدل شد برای کسب عنوان قهرمانی
ازتمامی افرادی که از تیم ملی فوتسال بانوان ایران  حمایت کردند، تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: از حمایت تماشاگران ایرانی مقیم مالزی بسیار ممنونم. انگار در ایران بازی می کردیم و تشویق های تماشاگران به ما روحیه و انرژی خاصی داد تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

عرب عامری: ملی پوشان با هوش و ذکاوت ژاپن را شکست دادند
 
الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان گفت: بازی بسیار جذابی بود. هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند اما این ایران بود که توانست با بازی تیمی بسیار خوب، به پیروزی برسد.
وی افزود: ملی پوشان با هوش و ذکاوت و دقت بالا، تمامی برنامه های کادر فنی را به اجرا گذاشته و در نهایت توانستند عنوان قهرمانی را از ژاپن بگیرند.

عرب عامری ادامه داد: این تیم اکنون در جایگاهی قرار دارد که حریف سرسختی برای دیگر تیم های آسیایی خواهد بود. ایران نشان داد که دیگر حریف دست و پا بسته ای نبوده و تیم های دیگر برای رقابت با ایران باید تلاش کنند.

وی درباره حمایت از این تیم گفت: اردوهای این تیم ادامه دار خواهد بود تا بازیکنان در صورت حضور در مسابقات مختلف، با آمادگی کامل به رقابت با حریفان بپردازنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار