در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان/

محمدرضا خاتمی: اصلاح‌طلبان رقابت با اصولگرایان را بر ائتلاف ترجیح می‌دهند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص برخی اظهارات درباره ائتلاف دو جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در انتخابات مجلس دهم گفت: اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهند با جریان مقابل رقابت داشته باشند تا ائتلاف.

محمدرضا خاتمی: اصلاح‌طلبان رقابت با اصولگرایان را بر ائتلاف ترجیح می‌دهند"محمدرضا خاتمی" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ درباره سرلیستی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم اظهارداشت: در میان اصلاح‌طلبان، موضوع سرلیستی اهمیت چندانی ندارد و مهم‌ترین مسئله در این جریان ارائه برنامه برای رفع مطالبات ملی و بهبود وضعیت کشور است، البته اگر در این میان فردی شرایط بهتری نسبت به سایرین داشت و از اقبال بیشتری برخوردار بود قطعا بعنوان سرلیست انتخاب می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین در مورد اظهارات برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر احتمال  سرلیستی ناطق نوری گفت: ضمن احترام به افراد، اصلاح‌طلبان قطعا در انتخابات سرلیست اصلاح‌طلب خواهند داشت و تلاش دارند تا هویت جریان اصلاح طلبی حفظ شود.

وی در خصوص ائتلاف دو جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در انتخابات افزود: هم در جریان اصول‌گرا تمایلی برای این ائتلاف وجود ندارد و هم اصلاح‌طلبان ترجیح می دهند با جریان مقابل رقابت داشته باشند تا ائتلاف.

خاتمی در پایان ابراز امیدواری کرد که در صحنه سیاسی کشور سعه صدر بیشتری وجود داشته باشد تا همچون گذشته با شرکت حداکثری مردم انتخابات پرشوری برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار