داور کتک خورده در بیمارستان

داور خوزستانی دیدار 2تیم شهدای چلچله شهرکرد و زاگرس کرمانشاه بعد از اینکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد.

داور کتک خورده در بیمارستانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی کشور بین تیم‌های شهدای چلچله شهرکرد و زاگرس کرمانشاه پیگیری شد و در حالیکه 4دقیقه به پایان این دیدار باقی مانده بود بازیکنان ملی‌پوش زاگرس بعد از دریافت کارت زرد از داوری بازی به سمت وی حمله‌ور شد و داور را مورد ضرب و شتم قرار داد.

پس از این اتفاق دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم زاگرس کرمانشاه به صورت دسته جمعی به داور حمله کردند.

در همین رابطه حقیقی‌زاده عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار گفت: پیگری اتفاقات بازی زاگرس کرمانشاه و شهدای چلچله از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم و درخواست رسیدگی فوری کمیته انضباطی به این اتفاقات را داریم.

عضو کمیته داوران همچنین درادامه خاطرنشان کرد: با شناختی که از جناب آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی دارم و حمایت همیشگی ایشان از داوران فوتسال مطمئن هستم جامعه ورزش از وجود چنین افراد بی‌قانون که اشتباهی وارد فوتسال شده‌اند را پاک خواهد شد و اینگونه افراد جایی در فوتبال و ورزش نخواهند داشت و راه دیگری برای مطرح خود پیدا کنند.

حقیقی زاده در پایان گفت: آنچه مسلم است کمیته داوران از حقوق داوران کوتاه نخواهد آمد و تا انتها آن را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار