حیدرپور: دو نفر از نمایندگان مجلس با هیات اعزامی دولت به مکه می‌روند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دو نفر از اعضای این کمیسیون تیم اعزامی دولت به عربستان را همراهی می‌کنند.

"عوض حیدرپور شهرضائی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از انتخاب دو نفر از اعضای این کمیسیون به منظور همراهی هیئت اعزامی دولت به عربستان خبر داد.

وی بیان داشت: دولت تیمی به سرپرستی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد به منظور بررسی فاجعه منا به عربستان اعزام می‌کند که در این سفر بنده و محمدرضا محسن‌ثانی نماینده سبزوار این هیئت را همراهی می‌کنیم.
 
نماینده شهرضا و سیمرم سفلی با اشاره به زمان سفر این هیئت تصریح کرد: زمان سفر به عربستان منوط به اعطای ویزا توسط این کشور است زیرا از امروز صبح کل تیم و حتی هواپیما به صورت آماده‌باش درآمده تا به محض دریافت ویزا به سوی عربستان حرکت کنیم.
 
حیدرپور تاکید کرد: این تیم به منظور بررسی اوضاع منطقه، سرکشی به مصدومان و بررسی علل این حادثه به عربستان سعودی خواهد رفت.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن علت حادثه گزارشی از سوی مجلس به وزارت امور خارجه کشورمان ارائه خواهد شد تا این وزارتخانه اقدامات قانونی و لازم را در سطح ملی و بین‌المللی انجام دهد.

گفتنی است؛ این هیات به ریاست علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد و همراهی رئیس هلال‌احمر کشور و معاون وزیر امور خارجه به مکه سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار