شیراز؛

تجمع جامعه ی روحانیت شیراز در حمایت از جان باختگان حادثه منا

همسو با دیگر طلاب و مردم ایران امروز در شیراز طلاب و مدرسین حوزه های علمیه با تعطیلی کلاس درس به اجتماع پرداخته و خواستار رسیدگی مجامع بین الملل در مورد حادثه منا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ در این تجمع که مدیران ،مدرسین و طلاب حوزه های علمیه شهرستان شیراز حضور داشتند. با صدور بیانه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن این حادثه خواستار رسیدگی هرچه سریع تر نهاد های بین المللی به این حادثه شدند.

حجت الاسلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویر احمد در این تجمع گفت: ایران وام دار شهدای این سرزمین است و این کشته شدگان جمعی مظلوم بودند که در حال احیای سنت ابراهیم بودند و این حادثه نشان دهنده ی بی کفایتی و سو مدیریت رژیم آل سعود است.

وی افزود:سو مدیریت ال سعود نبوده است که دلیل این حادثه بوده است بلکه دشمنی آل سعود و وهابیت با توحید است که دلیلی بر این حادثه است. روش و منش وهابیت فقط حفظ پوسته دین و دشمنی آشکار با اسلام است.

در بخشی از بیانیه جامعه روحانیت شیراز آمده است:جامعه ی اساتید حوزه علمیه فارس ضمن محکوم کردن حادثه ی غم بار منا از روشنفکران جهان اسلام می خواهد سکوت در برابر این حکومت وابسته را روا ندارد و بیش از این اجازه بی حرمتی به شعائر الهی توسط این رژیم مزدور را ندهند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.