معرفی نرم افزاری ویژه مهندسان عمران و معماری

فلور پلن کریتور نرم افزاری است که مخاطب اصلی آن مهندسان عمران و معماری هستند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فلور پلن کریتور ، نرم افزاری در زمینه‌ی نقشه‌کشی و طراحی است که به شما این امکان را می دهد طرح‌های خود را به جای کشیدن روی کاغذ، به صورت دیجیتالی و با کمک ابزارهای آماده به تصویر بکشانید.


معرفی فلور پلن کریتور نرم افزار نقشه کشی دیجیتالی


نرم‌افزارهای رشته مهندسی عمران نرم‌افزارهایی هستند که برای رشته دانشگاهی عمران در مقاطع مختلف به‌کار می‌رود.با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی های روز جهان دانش نرم افزار های هر رشته نیاز امروز بازار کار جهان است.

 مهندسان طراح در بیست سال گذشته، انواع مختلف سازه‌ها از قبیل ساختمانهای مسکونی، آسمان خراش ها، مخازن ذخیره، تونل‌ها و حتی ساز پیانو را به کمک نرم‌افزار STAAD.Pro طراحی و محاسبه کرده‌اند. امروزه، STAAD.Pro یکی از بهترین انتخاب‌ها در صنعت نرم‌افزارهای سازه‌ای برای آنالیز استاتیکی، دینامیکی، P-Delta، آنالیز غیرخطی، کمانش و نیز آنالیز کابل به شمار می‌رود. از مهمترین مزیت‌های این برنامه پشتیبانی از آیین نامه‌های طراحی با مصالح مختلف از قبیل: فولاد، بتن، چوب، آلومینیوم و مقاطع مرکب است.

این بار به معرفی نرم افزار فلور پلن کریتور پرداختیم که مخاطب اصلی آن مهندسان عمران و معماری هستند چراکه این برنامه به صورت کاملا تخصصی تولید و منتشر شده است و در صورتی که به درستی از امکانات آن استفاده کنید، می توانید نقشه‌هایی کاملا استاندارد و قابل استفاده در بازار کار به وجود بیاورید.


معرفی فلور پلن کریتور نرم افزار نقشه کشی دیجیتالی


این نرم افزار ابزارهای بسیاری را در اختیار طراحان قرار می دهد به طوری که با ارائه‌ی بسیاری از آیتم‌ها به صورت آماده مانند:در، پنجره و ... به هرچه سریع تر شدن عملیات طراحی کمک شایانی خواهد کرد.


منبع:زومیت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار