نیمکت سیاه جامگان در آستانه شوک؛

ژنرال در مشهد جامه سیاه می‌پوشد!

از مشهد خبر می رسد که مدیرعامل سیاه جامگان، به فکر ایجاد یک شوک در تیمش است و می خواهد با تغییر سرمربی این شوک را ایجاد کند.

ژنرال در مشهد جامه سیاه می‌پوشد!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از باخت سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان تماشاگران مشهدی به شدت علیه سعید رمضانی، سرمربی این تیم موضع گرفتند و فرهاد کاظمی و اکبر میثاقیان را تشویق کردند.

سیاه جامگانی ها بعد از باخت در دربی مشهد به شدت در حاشیه فرو رفتند و با دو باخت پیاپی اصلا وضعیت  خوبی ندارد، آینده خوبی همراه با سرمربی فعلی شان برای خود متصور نیستند.
 
حال از مشهد خبرهایی مبنی بر مذاکره عباسی، مدیرعامل این تیم با قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی برای هدایت سیاه جامگان شنیده می شود. البته همه می دانند که راضی کردن قلعه‌نویی برای مربیگری در مشهد کار سختی است و اگر عباسی موفق به این کار نشود، آن وقت است که به سراغ کاظمی خواهند رفت.
 
عباسی بعد از باخت تیمش برابر استقلال خوزستان گفت که نگران وضعیت تیمش است و این نگرانی زمانی بیشتر خواهد شد که بدانیم اکثر بازیهای سخت سیاه‌جامگان باقی مانده است و هنوز با سپاهان، پرسپولیس، تراکتور، فولاد، صبا و سایپا بازی نکرده‌اند و کار سختی را برای امتیازگیری در ادامه نیم فصل دارند.
 
مدیرعامل سیاه‌جامگان که تیمش با شش امتیاز در رتبه 13 جدول قرار دارد، به شدت دنبال راه حل برای خروج تیمش از این وضعیت است و تا قبل از اینکه امتیازات بیشتری را از دست دهند، بعید نیست که سرمربی تیمش را تغییر دهد و از مربیان معروف و با تجربه تر مثل قلعه‌نویی یا کاظمی استفاده کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار