همدان؛

نمایش 13 فیلم پویانمایی جشنواره بین المللی فیلم کودک در همدان

در نخستین روز نمایش فیلم های بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک در همدان امروز 13 فیلم پویا نمایی بلند، نیمه بلند و کوتاه به نمایش داده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم نوجوان گفت: فیلم مرد کوچک در بخش پویانمایی بین الملل به کارگردانی رادک بران از جمهوری چک ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در تالار شماره یک شهید آوینی و ساعت 14 و 30 دقیقه در امروز در تالار شماره 2 شهید آوینی به نمایش گذاشته خواهد شد.

علیرضا شجاع نوری همچنین از اکران فیلم ریبیت در تالار کانون هم خبر داد و افزود: این فیلم به کارگردانی چاک پاورز و محصول مشترک هند و مالزی است ساعت 18 و 30 دقیقه اکران می شود.

شجاع نوری با اشاره به نمایش فیلم قطار جادویی به کارگردانی جوچنگ، ژنجینگ ژانگ و بیفان شن از کشور چین دو نوبت اظهار داشت: این فیلم هم ساعت 15 در سینما فلسطین 20 و 30 دقیقه در تالار کانون پخش می شود.

وی از پخش 10 فیلم پویا نمایی نیمه کوتاه و نیمه کوتاه امروز در تالار شماره 2 شهید آوینی خبر داد و اظهار داشت: فیلم داستان خرس از شیلی، اعداد از آمریکا، دخترک آت آشغالی از ایران،چک از هلند، ثروت باد آورده از کره جنوبی ، سر آغاز از مصر، فرار کارتونی از برزیل ، یک ستاره کوچک از روسیه ، میخوامش از آرژانتین و غریبه ای میان کوههای یخ از روسیه فیلم های بخش مسابقه پویا نمایی بین الملل 2 این جشنواره هستند که از ساعت 16 و 30 دقیقه در تالار شماره 2 شهید آوینی به نمایش در می آیند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان ایران از سوم تا هشتم مهر ماه در شهر همدان درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.