آیت‌الله صافی گلپایگانی:

حوادث دردناک مکه تکلیف امت اسلامی را سنگین‌تر کرد

آیت‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی در زمینه حادثه تأسف برانگیز مکه گفت: بی‌شک وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امت اسلامی زیادتر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان : آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت وقوع حادثه اسفناک مکه مکرمه پیامی صادر کرده که در متن این پیام آمده است: حادثه اسفناک و ضایعه مولمه در خانه امن الهی که منجر به کشته و مجروح‌شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام شد، تأسف و تأثر فراوان را به همراه داشت.

در این پیام تصریح شده است: إنّا لله و إنّا الیه راجعون، با قلبی آکنده از اندوه و ناراحتی، این حادثه اسفبار را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و خانواده‌های داغدار، و به امت اسلامی در سراسر جهان تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی برای قربانیان، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و شفای کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

در بخش پایانی پیام خاطرنشان شده است: بی‌شک وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امت اسلامی زیادتر کرده که باید با تدبیر، مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری کرد و راه برای انجام مناسک حج در خانه امن الهی که قبله مسلمانان و کعبه آمال چند میلیارد مسلمان است، فراهم کنند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.