تارتار: محرومیتم را در صبا گذرانده ام

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در دو هفته ابتدایی لیگ همراه تیم صبا بودم و به نظر خودم محرومیتم به پایان رسیده است، ولی باز هم هرچه قانون بگوید تابع خواهم بود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم‌های راه‌آهن و استقلال، ضمن تبریک عید سعید قربان؛ سخنانش را اینگونه آغاز کرد: درباره بازی باید بگویم که به طور حتم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود، راه‌آهن نشان داده که امسال مقابل تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشته است، از قدیم راه‌آهن به گربه سیاه تیم های مدعی معروف بود.

وی ادامه داد: تا حدی از استقلال و راه‌آهن شناخت دارم. زمان محدودی داشتم و خیلی نتوانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم، 20 روز تعطیلی لیگ به تیم فوتبال راه آهن کمک زیادی می کند تا تیم خوبی را برای ادامه راه بسازیم.

تارتار در خصوص اینکه آیا دوران محرومیتش به پایان رسیده، تاکید کرد: 2 هفته ابتدایی لیگ را با تیم صبا کار کردم و به  نظرم محرومیتم  به پایان رسیده است،  ولی باز هم هرچه قانون بگوید تابع خواهم بود. انتظار دارم که روی نیمکت بنشینم بعد از 2 هفته هم من از باشگاه صبا شکایت کردم و هم آنها شکایت کردند که پرونده ما در کمیته انضباطی در جریان است. این بدان معناست که من جز باشگاه صبا بوده‌ام.

سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن اظهار داشت: در این بازی خیلی نمی‌توانیم تغییر داشته باشیم، اما بعد از تعطیلات با اردو و برنامه‌هایی که داریم سعی می کنیم تفکرات خود را پیاده کنیم.

تارتار در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: فکر می کنم میلاد ابطحی مصدوم است و سایر نفرات را داریم جا دارد از زحمات کاظمی تشکر کنم.

وی درباره  کارکردن با دستیارانش خاطر نشان کرد: مشکلی با دستیاران قدیمی نداشتم. محمد رضا مهدوی در تیم باقی مانده است و در روزهایی آینده پاشایی و اینانلو به تیم مان اضافه می شوند و امکان دارد مربی بدنساز هم به تیم اضافه شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار