اصفهان؛

ارتقا كيفيت خدمات رساني به مردم درپايانه‌هاي مسافربري

مديركل حمل ونقل وپايانه‌هاي استان اصفهان گفت: كيفيت خدمات رساني به مردم در پایانه های مسافربری در گرو ساماندهي آنهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مديركل حمل ونقل وپايانه‌هاي استان اصفهان در حاشيه ديدار با شهردار اصفهان با بيان اين مطلب گفت: وضعيت پايانه هاي مسافربري شهر اصفهان همچون پايانه هاي صفه، كاوه، جي و زاينده رود از زيرساخت هاي خوبي برخوردار است.

امانی با تاكيد بر ساماندهي پايانه‌هاي مسافربري افزود: ساماندهي پايانه‌هاي مسافربري بايد انجام شود و روز به روز بر كيفيت خدمات رساني به مردم افزايش يابد.

تصريح كرد: با توجه به اينكه پايانه‌ها اولين مكاني است كه مسافران پس از ورود به شهر مشاهده مي نمايند، لازم است سرويس‌دهي مناسبي به مسافران در پايانه ها ارائه شود.

امامي خاطرنشان كرد: در بخش شركت‌هاي مسافربري خدمات متنوعي ارائه شده به طوري كه به مردم اين حق داده مي شود كه نوع ناوگان را بر اساس توان مالي خود انتخاب نمايند.

وي اظهار كرد: در بخش غرفه‌هاي مستقر در پايانه‌ها لازم است بهترين برندهاي سوغات اصفهان با نازل‌ترين قيمت به مسافران ارائه شود.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان اصفهان با اشاره به تعامل اين مجموعه با سازمان پايانه‌هاي شهرداري ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبي براي ارتقا سرويس‌دهي به مسافران با اصناف و پايانه‌هاي مسافربري شهرداري برقرار شده است.

اماني با اشاره به اينكه ايمني مهمترين اولويت پايانه‌ها است، اضافه كرد: به منظور افزايش ايمني با همكاري پليس راهور به صورت موردي بازرسي از اتوبوس هاي برون شهري انجام مي شود تا اشكالات برطرف شود.

وي با اشاره به نوسازي ناوگان اتوبوس‌هاي برون شهري گفت: براي نوسازي اتوبوس‌هاي برون شهري تسهيلات ارزان قيمت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پایانه ، مسافربری ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.