برگزاری آی تی اف جونیور در نصف جهان

رقابت های تنیس آی تی اف جونیور از روز شنبه در اصفهان آغاز می‌شود.

  به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان از روز شنبه در اصفهان آغاز خواهد شد و حدود صد تنیسور زیر 18 ساله از کشورهای خارجی و ایران حضور خواهند داشت.

در این مسابقات که با نام آی تی اف جونیور شناخته می‌شود بین 20 تا 30 تنیسور از کشورهای ترکیه، هند، سوریه، کانادا، انگلیس، پاکستان، عراق و چند کشور خارجی دیگر به همراه بیش از پنجاه تنیسور ایرانی از چهارم مهر ماه در مجموعه بیست و دوم بهمن اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

بازیکنان ایرانی که خود را برای مسابقات غرب آسیا آماده می‌کنند به مصاف تنیسورهای صاحب رنکینگ جهانی خواهند رفت.

همچنین این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود و هیئت تنیس اصفهان با همکاری فدارسیون مجری این مسابقات خواهند بود.

مجموعه بیست و دوم بهمن اصفهان با توجه به داشتن زمین‌های سرپوشیده امکان این را فراهم کرده است که ایران بتواند این مسابقات را در دو بخش دختران و پسران برگزار کند.

در طول مسابقات قرار است، چهار زمین در اختیار دختران و چهار زمین در اختیار پسران قرار بگیرد و نفرات برتر این رقابتها در پایان هفته مشخص شود.
 
همچنین در طول این تورنمنت بازیکنان زیر 14 سال کشورمان به همراه مربی این تیم اردویی را در اصفهان برگزار می‌کنند.
 
یاد آور می‌شود تیم ملی زیر 14 ساله‌ها کشورمان قرار است بیستم ماه جاری عازم لبنان شوند و در مسابقات غرب آسیا شرکت کنند.
 
تیم ملی کشورمان در دور گذشته رقابتهای غرب آسیا توانسته بود مقام نایب قهرمانی را به دست آورد و در این دوره نیز با پنج تنیسور راهی لبنان خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار