سنندج؛

برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی در کردستان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی هتک حرمت صهیونیست های غاصب به مسجد الاقصی، تظاهرات ضد صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، در پی حملات ددمنشانه صهیونستها به مسجد الاقصی با صدور اطلاعیه ای محکومیت و فراخوان تظاهرات عمومی اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، روز جمعه سوم مهر ماه پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه، در محکومیت خباثت و تعرض بی شرمانه صهیونیست های خونخوار به قبله اول مسلمین جهان و هتک حرمت مسجد الاقصی، درسراسر استان مراسم های تظاهرات خودجوش مردمی علیه این اقدام وحشیانه صهیونیست ها با فریاد بلند مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار برگزار می شود.

این تظاهرات محکومیت همزمان درسنندج وسایر شهرستان های استانپس از اتمام نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با شعار های کوبندۀ مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، انجام می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، در این اطلاعیه محکومیت و فراخوان تظاهرات اعتراض آمیز خود، از عموم مردم بزرگوار استاندعوت می کند تا با حضور حماسی و پرشور خود در این تظاهرات، ضمن اعلام برائت از رژیم کودک کش صهیونیستی، این اقدام غیر انسانی و جسارت بی شرمانۀ صهیونیست ها در هتک حرمت مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرده و از انتفاضه مسجد الاقصی و فلسطین و مردم آواره و مظلوم آن حمایت کنند

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.