رونمایی از تمبر طلای تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

تمبر طلای تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امروز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،همزمان با فرا رسیدن اول مهر ماه سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره)،مراسم رونمایی از تمبر طلای مزین به تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور حجت السلام سید حسن خمینی و مدیرعامل پست برگزارشد.

بر اساس این گزارش،شرکت پست در اقدامی نوین ،انتشار تمبر آلیاژ فلزی طلا و نقره مزین به تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را به عنوان سلام بر روح خدا کلید زد.

گفتنی است؛تبدیل تمبر کاغذی به تمبر فلزی در راستای توسعه فرهنگ تمبر وتمبرشناسی ،حفظ وانتقال میراث غنی فرهنگی کشور و گسترش خدمات نوآورانه صورت گرفته است.

در این مراسم حسين مهری مدیرعامل شرکت پست گفت: با پیش سفارش قبلی، 3700 قطعه تمبر طلا با تمثال حضرت امام خمینی (ره) و 1800 قطعه تمبر نقره با تمثال حضرت امام خمینی (ره) تولید شد.

وی با بیان اینکه تعداد این تمبرهای چاپ شده محدود بود و دیگر چاپ نمی شود ،افزود:قیمت تمبر طلا 210 هزار تومان بود که اکنون در بازار به قیمت 600 هزار تومان فروخته می شود و قیمت تمبر نقره 120 هزار تومان بود که در بازار 220 هزار تومان فروخته می شود.

مهری در ادامه بیان کرد: تاکنون پس از پیروزی انقلاب تعداد 752 عنوان تمبر یادبود چاپ شده که طبق قوانین پست بین‌الملل باید برای 192 کشور عضو اتحادیه پست نیز ارسال شود.

وی گفت: دومین تمبر یادبود طلا و نقره به عنوان تمبر حافط به زودی رونمایی می شود و پیش ثبت نام این تمبر آغاز شده و تا روز جهانی پست 17 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار