قم؛

آغاز ثبت نام پنجمین آزمون سنجش مهارت در قم

متقاضیان علاقه مند به ثبت نام در آزمون در روزهای 21 و 22 مهر ماه به سایت مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: احمد عطارنیا از برگزاری پنجمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله در سال جاری در  23 مهر ماه همزمان با سراسر کشور  در قم خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در خصوص شرایط ثبت نام گفت: متقاضیان ثبت نام در این آزمون از امروز تا دهم مهر ماه فرصت دارند تا به سایت http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و پس از خرید کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود:این آزمون دارای دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها(صنایع دستی، فرش، نان، غله و...) باید پس از ثبت نام در آزمون روزهای 21 و 22 مهر ماه به سایت یادشده مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

عطارنیا در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ثبت نام ، آزمون مهارت ، قم ، آغاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.