کرمانشاه؛

دفاع مقدس باید در ذهن و روحیه مردم ماندگار بماند

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ در ذهن و روحیه مردم باقی بماند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه ؛سردار بهمن ریحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح  گفت: هشت سال جنگ تحمیلی فرهنگ دفاع مقدس را برای نظام به ارمغان آورده که حفظ و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده از اهمیت زیادی برخوردار است، لذا دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ در ذهن و روحیه مردم باقی بماند.

وی با تاکید بر اینکه شناخت دفاع مقدس با شناخت شخصیت های موثر آن دوران امکان پذیر است، گفت: در صورت شناخت این شخصیت ها است که می توان به شناخت صحیحی از دفاع مقدس در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دست یافت.

ریحانی شناخت سیره و راه و روش امام خمینی(ره) را شاخص و شاه کلید حل همه مشکلات سال های دفاع مقدس برشمرد و گفت: به خاطر سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود، که در تاریخ جنگ با کمبود نیروی انسانی مواجه نشدیم.

وی با اشاره به لزوم یادآوری مظلومیت ملت ایران در سال های دفاع مقدس گفت: آیندگان باید بداننددر سالهای دفاع مقدس چه بر ملت ایران گذشتهاست. بیش از 1500 بار بمباران و تقدیم 170 هزار جوان در جریان جنگ تحمیلی اتفاق کوچکی نیست.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر توان بالای نیرو های مسلح کشور در حال حاضر، این مسئله را مایه ترس دشمنان و باعث امیدواری دوستان نظام دانست و اذعان داشت: تا وقتی که ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری در صحنه حضور دارند هیچ قدرتی توان مبارزه با ایران اسلامی را ندارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، دفاع ، مقدس ، روحیه ، ذهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.