مشهد؛

ارشاد مشهد میزبان برنامه های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس

ریس ستاد هماهنگی فعالیت های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از میزبانی فعالیتهای فرهنگی و هنری همزمان با آغازهفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کاظم دبیری افزود: نمایشگاه عکس، اجرای 6 نمایش در شهرستان های استان، خوانش متن، نمایش فیلم بلند و کوتاه و مستند و نیز اجرای نمایش پناهنده با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه های معاونت هنری این اداره کل در هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: در بخش فرهنگی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، جلسه نقد کتاب، حمایت از برگزاری جلسه شب شعر درشهرستان ها با موضوع دفاع مقدس در دستور کار است.

ریس ستاد هماهنگی فعالیت های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استاننیز به برگزاری شب شعر و خاطره در كانونهای فرهنگی و هنری مساجد به میزبانی شهرستان های استان، برگزاری نشستی با موضوع تجلیل از نقش زن و جایگاه زن در دفاع مقدس، و نیز برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع ایثار و شهادت در شهرستان های استانمی پردازد.

معاون طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به محافل انس با قرآن در سراسر استان، گفت: همزمان با گرامی داشت این ایام در شهرستان های استانمراسم ختم قرآن و اهدای ثواب آن به روح مطهر شهداتوسط معاونت قرآن و عترت برگزار می شود.

دبیری به بازدید و تجلیل از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: امور ایثارگران این اداره کلدر کلیه شهرستان های استان به دیدار خانواده های شهدا و ایثارگران خواهند رفت و همچنین در غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا که توسط بسیج این اداره کل پیش بینی شده است شرکت می کنند.

وی برگزاری زیارت عاشورا، انجام تبلیغات محیطی، ارسال پیامک های مرتبط با هفته دفاع مقدس به کارکنان و هنرمندان، اهدای کتاب های ویژه زندگینامه شهدا به کارکنان و هنرمندان را ازدیگر برنامه های این اداره کل در این ایام خواند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.