واکنش مسعود ده‌نمکی به حواشی مسابقه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله

مسعود ده‌نمکی به حواشی مسابقه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود ده‌نمکی کارگردان کشورمان درباره اتفاقات افتاده پیرامون نظرسنجی خنداننده برتر برنامه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد.

ده نمکی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: روشنفکر نما ها دستشان برسد همه را اخراج می کنند. از منظر آنها هر که با ما نیست بر ماست. شعار انها زنده باد مخالف من است اما باورشان مرده باد مخالف من است. تحمل مخالف یعنی همین دو قطبی سازی. .فقط برای چند رای بیشتر در زمان اکران اخراجی ها 3 هم همین کار را کردند تا مردم را به جان هم بیاندازند .

با افتخار فیلم را قاچاق کردند و به سر در سینما ها حمله کردند و وقتی بازی خود ساخته را باختند بازی کی بود کی بود من نبودم را راه انداختند.برای انها مهم برد است چه با تخریب و چه با تقلب در امار فروش و چه دو قطبی سازی یک مسابقه طنز..با منطق انها هالیودی ها باید انتونی کویین را به جرم بازی در نقش حمزه روی صندلی الکتریکی می نشاندند.

منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۰۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
من به ژوله رای دادم ولی بدجور پشیمون شدم اصلا دوروز حالم بد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
خدا امثال آقای ده نمکی را هم زیاد کند و هم برای اسلام و ایران نگه دارد؛ ایشان انسان شریفی است که دردها، معضل ها و مشکلات را در کنار زیبایی های معنوی و اعتقادی می بیند و به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر می کشد؛ تجسم عینی جلمه ی زیبای حضرت امام (ره) : هنر دمیدن روح تعهد است در کالبد انسان ها.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
بابا این ده نمکی هنوز تو توهم فیلمشه .بیا بیرون از فیلمت چه ربطی داره؟!