کواکبیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شکل‌گیری یک‌شبه و ناگهانی احزاب، جریانات سیاسی کشور را تضعیف می‌کند

دبیر کل حزب مردمسالاری گفت: شکل‌گیری یک شبه و ناگهانی احزاب قطعا منجر به تضعیف جریانات سیاسی صاحب نام کشور خواهد شد.

مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردمسالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درباره شکل‌گیری یک شبه و ناگهانی احزاب در آستانه برگزاری انتخابات اظهار داشت: وظیفه و رسالت احزاب، شکل‌دهی به جریانات سیاسی، رویکرد مردم و همچنین تربیت افراد برای ورود به صحنه سیاسی کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه شکل‌گیری یک شبه و ناگهانی احزاب قطعا منجر به تضعیف جریانات سیاسی کشور خواهد شد، افزود: اینگونه تشکل‌ها در قالب احزاب کارآمد و جریانات سیاسی کشور به شمار نمی‌آیند و بعد از برهه انتخابات نیز محو می‌شوند.

دبیر کل مردمسالاری ابراز امیدواری کرد که دولت یازدهم به احزاب توجه بیشتری داشته باشد تا به جایگاه واقعی احزاب در صحنه سیاسی کشور برسیم.

کواکبیان در پاشخ به سوال دیگری درباره سفر روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل و انتظارات از این سفر اظهارداشت: رئیس‌جمهور قطعا در سازمان ملل از مطالبات به حق مردم و همچنین توافق هسته‌ای به خوبی دفاع خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به طرح برخی شائبه ها مبنی بر احتمال دیدار روحانی با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: در صورتی که در داخل کشور هماهنگی‌های لازم انجام شده باشد، می تواند با اوباما دیدار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار