اردبیل؛

رژه نیروهای مسلح فردا در میدان مصلای اردبیل برگزار می شود

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با آغازین روز هفته دفاع مقدس فردا صبح در میدان مصلای اردبیل رژه نیروهای مسلح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ سید شفیع حسینی افزود: تمام نیروهای مسلح امروز تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در آمادگی کامل به سر می‌برند که در استان اردبیل نیز تیپ 40 ارتش، سپاه حضرت عباس (ع)، بسیجیان دلاور، نیروهای انتظامی و مرزبانی با تمام ساز و برگ‌های نظامی خود در نشان دادن غرور و عظمت این ملت فردا در رژه 31 شهریور حاضر خواهند شد.

وی گفت: در نخستین روز هفته دفاع مقدس بار دیگر به تمام قدرت‌های اهریمنی نشان خواهیم داد که این ملت آماده است تا به هر تجاوز و تعدی که به سمت این کشور تدارک دیده شود پاسخی کوبنده و واقعی بدهد.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به ائتلاف نانوشته علیه جمهوری اسلامی ایران توسط تمامی ایادی کفر در جنگ هشت ساله بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در برابر همه شیطنت‌ها به ویژه جنگ نرمی که استکبار تدارک دیده است همچون هشت سال دفاع مقدس می‌تواند به نقطه پیروزی و کامیابی برسد و اجماع جهانی علیه کشورمان را که همچون سحر بی‌نتیجه است باطل کند.

سرهنگ حسینی اساس پیروزی رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس اساس ولایت و شاخصه ولایتمداری توصیف کرد و ادامه داد: با فرمان امام راحل رزمندگان ما در میدان جنگ حاضر می‌شدند و با تلاشی مضاعف سعی داشتند تا فرمان ولایت را اطاعت کرده و در آزادی شهرهای به تصرف درآمده به دست دشمن تلاش کنند به طوری که در عملیات‌های مختلف این پیروزی‌های قابل تحسین به دست آمده است.

وی از اهالی مرکز استان خواست تا با حضور خود در مشاهده عزت و غرور فرزندانشان در قالب نیروهای مسلح به رژه فردا حال و هوایی متفاوت بخشیده و فضایی را فراهم کنند تا این مراسم با شکوه هر چه تمام‌تر و تقویت روحیه نیروهای مسلح به انجام برسد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، رژه ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.