حجت الاسلام حسینیان:

سه رکنی که آمریکا را از حمله نظامی به ایران منصرف می‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی در آئین رونمایی از 8 کتاب سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش سخنرانی کرد.

سه رکن مهم جمهوری اسلامی ایران که آمریکا را از حمله نظامی به ایران منصرف می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مجلس خبرگان در آئین رونمایی از تعداد 8 کتاب جدیدالانتشار سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در فرهنگسرای امام خمینی واقع در نیاوران برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی یا انقلاب اسلامی ما پدیده‌ای بود که به خواست ابرقدرت‌ها و تعیین‌کنندگان نظم جهانی متولد نشد و همین موضوع باعث دشمنی تاریخی ابرقدرت‌ها با ایران شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مناسبات بین‌المللی زمان خود را برهم زد. مناسباتی که با جنگ سرد انجام می‌شد و کشورهای دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بودند، اما نکته جالب در آن زمان همسو شدن دو دشمن بلوک غرب و شرق با یکدیگر برای زمین‌زدن انقلاب اسلامی ایران بود. برای مثال یکی از تیترهای روزنامه تراودا که ارگان رسمی حزب کمونیست شوروی بود این بود که اتحاد جماهیر شوروی هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد که ملاها بر ایران حکومت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینیان افزود: حکومت مدعی حقوق بشر کارتر که در آن سالها با شعار حقوق بشر روی کار آمد، از همه جنایت‌های رژیم طاغوت پهلوی به طور قاطع حمایت می‌کرد. کارتر بعد از اتفاق 17 شهریور میدان ژاله شخصا از کشتار رژیم پهلوی حمایت کرد.

رئیس سازمان حفظ اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست، ساده‌اندیشی است که آمریکا را دوست خود بدانیم، زیرا آمریکا حکومتی با ماهیت نژادپرستی است، میلیتاریستی و کاپیتالیستی. حکومت ایالات متحده آمریکا با مکیدن خون مردمان جهان زنده است. آنها هر روز جنایات جدیدی در جهان می‌آفرینند، اصولا کسانی که اظهار قدرت می‌کنند، طغیانگر می‌شوند. تاریخ ثابت کرده است کوتاه آمدن در مقابل ابرقدرت‌ها به هیچ جا نمی‌رسد و حتی باعث مسلط شدن ابرقدرت‌ها می‌شود. ساده‌اندیشی است اگر فکر کنیم با کوتاه آمدن در مقابل آمریکا سایه جنگ را از سر کشور مرتفع کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینیان ادامه داد: سه رکن مهم و اساسی جمهوری اسلامی ایران که از حمله آمریکا به ایران جلوگیری می‌کند، ایدئولوژی انقلابی، مردم و نیروهای مسلح هستند که تحت رهبری رهبری فرزانه و مردمی به پیش می‌روند. اگر آمریکا احساس کند که با حمله نظامی به ایران همه خواسته‌هایش را فراهم می‌کند لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

وی افزود: جنگ ایران با عراق جنگ کشور با ایران نبود، بلکه جنگ جهان با ایران بود. نیروهای ایرانی انواع سلاح‌های جنگی ساخته شده در کشورهای مختلف جهان را در این جنگ از عراقی‌ها به غنیمت می‌گرفتند. از آنجا که ایرانیان مردانه در مقابل آمریکا ایستاده‌اند، آمریکا در حال تقسیم کردن ایران قبل از برجام و بعد از برجام است، زیرا آنها می‌خواهند جلوی نفوذ منطقه‌ای ایران را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به اخطارهای رهبری در مورد آمریکا دقت کنیم. آمریکا به هیچ‌وجه به ایران حمله نخواهد کرد، زیرا همدلی نیروهای مسلح و مردم را می‌بیند که با دل و جان از آب و خاک و ناموس این مملکت دفاع می‌کند. ما باید بدانیم که آمریکا به هیچ‌وجه منجی جمهوری اسلامی ایران نیست. انقلاب اسلامی ایران ماهیت انقلابی دارد و هر روز این ماهیت خود را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جمهوری ، اسلامی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار