پاسخ اعتراض به حذف یارانه:

اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست!

سامانه yaraneh10.ir که برای ثبت اعتراض به حذف یارانه راه اندازی شده است بعضا در زمان ورود پیام"اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست" نمایش میدهد.

اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست!به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روند حذف افراد پردرآمد از یارانه نقدی طبق قانون این ماه نیز از سوی دولت ادامه داشت.

بر این اساس؛‌ با توجه به الزام دولت مبنی بر حذف 6 میلیون نفر از فرآیند یارانه نقدی، دولت طی 5 ماه ابتدایی توانست 2 میلیون نفر را از لیست یارانه بگیران خارج کند تا به این ترتیب 4 میلیون نفر دیگر نیز از این فرآیند حذف شوند.

در صورت خروج 6 میلیون نفر از لیست یارانه بگیران دولت صرفه جویی 283 میلیارد تومانی در هزینه یارانه ای خود می کند.

در این میان با توجه به حجم کار، احتمال بروز خطا در حذف افراد وجود دارد که در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(متولی غربالگری یارانه بگیران) سامانه ای تحت عنوان ‌yaraneh10.ir را جهت ثبت و بررسی اعتراض حذف شدگان راه اندازی کرد.

سامانه ای که ماه پیش منجر به ورود مجدد 17 هزار نفر به لیست یارانه نقدی شد.

البته در این بین سایت مذکور بعضا با مشکل مواجه بوده و افراد حذف شده معترض، پس از مراجعه به سامانه با پیامی تحت عنوان " اطلاعات شما در سامانه ثبت در خواست موجود نیست. بنابراین در وضعیت یارانه شما تاکنون تغییری ایجاد نشده است."

شهریاری یکی از حذف شدگان از یارانه شهریور ماه طی تماسی با  باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: بنده دارای شغل ثابت نبوده و درآمد خاصی ندارم اما با این وجود یارانه شهریور ماه به حاسبم واریز نشده است.

وی ادامه میدهد: این درحالیست که بنده دارای سه فرزند بوده و به پول یارانه نیاز مبرم دارم اما در زمان مراجعه به سامانه جهت ثبت اعتراض با پیامی مواجه می شوم که اعلام می کند تغییری در وضعیت یارانه من ایجاد نشده است.

/////////////////
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حسنلو
۲۲:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
سلام الان من از کی تا حالا که یارانه دریافت نمیکنم هم بیکارم هم نون اور خونه بگید چیکار کنم
.اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نيست. بنابراين در وضعيت يارانه شما تاکنون تغييري ايجاد نشده است.
میگم تو سایت این پیغام و میده یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حسنلو
۰۹:۴۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
سلام .سپاس از پیگیری .ببخشید متوجه نشدم .یعنی چی اسمم نیست .من استعلام میگیرم پیغام میده هیچ تغییری نکرده ..من معنیش و درست نفهمیدم .اگه امکان هست توضیح بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سلام من یارانه ام به حساب واریز مشه اما نمی توانم برداشت کنم علت از هر کی می پرسم پاسخگو نیست وبه سامانه رفتم میگه اطلاعات شما در سامانه ثبت موجود نیست.خواهشا راهنمایی بفرماییدبا تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
خب الان این خبری که گذاشتین نگفتین چی کار باید کرد؟حداقل بگین از کجا باید پیگیری شه خودمون بریم دنبالش!!وقتی اخطار میده که اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست ولی یارانه حذف شده چه جوری باید اعتراض کرد!
France
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
سلام من یک فرهنگی بازنشسته هستم با دریافتی ۱۲۰۰۰۰۰تومان ۶۰۰۰۰۰تومان قسط وام دارای داماد وفرزند دانشجو یارانه مهرماه قطع شده چگونه باید اطلاع دهم که اشتباه شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
سلام. من ملم هستم یارانه من از خرداد حذف شده علت حذف را عضوهیئت علمی دانشگاه زده ، من باید چی کارکنم به کی شکایت کنم که اطلاعاتشون غلطه
-
محمد
۱۳:۲۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
معلمی یا استاد دانشگاه!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
سلام . من معلم هستم و در زاهدان خدمت می کنم.اما علت حذف یارانه من هیئت علمی دانشگاه در سایت اعلام شده
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۲:۴۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
سلام الان ماقشر کم درآمد که یارانه شهریورماهمون قطع شده باید چی کارکنیم وقتی اینجوری پیغام میده سایت!!!
آخرین اخبار