کسرایی:

مربیان ایرانی مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند

مسئول کمیته روابط بین‌الملل سازمان لیگ گفت: علیرضا منصوریان و یحیی گل‌محمدی به دلیل داشتن مدرک A کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی برای هدایت نفت و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان ندارند.

محمدرضا کسرایی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص احتمال محرومیت علیرضا منصوریان و یحیی گل‌محمدی از نشستن روی نیمکت تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بنا بر یکی از رسانه‌های عربی مبنی بر ممنوعیت حضور مربیانی که کمتر از 5 سال است مدرک مربیگری A  کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کرده‌اند گفت: حدود 5 سال است که AFC  یکی از شروطنشستن مربیان روی نیکمت تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را داشتن مدرک A  کنفراسیون فوتبال آسیا می‌داند.

به تازگی نیز خبرهایی از داشتن مدرک پرولاینسس برای مربیان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شنیده می‌شود که تاکنون این موضوع از طریق AFC  اعلام رسمی نشده و کنفراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای به کشورهای شرکت‌کننده در رقابت‌های لیگ قهرمانان در این زمینه ارسال نکرده است.

وی افزود: به هر حال اصلا چنین چیزی مطرح نیست که حتما باید 5 سال از گرفتن مدرک A  مربیان گذشته باشد.

شاید یک مربی 2 ماه باشد که مدرک خود را اخذ کرده و یا کلاس‌های مربیگری را با موفقیت پشت سر گذاشته و به دلیل روال اداری موفق به اخذ مدرک نشده باشد.

این مربیان هیچ مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

 بنابراین منصوریان و گل‌محمدی بدون مشکل می‌توانند نفت و ذوب‌آهن را در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان همراهی کنند.

کسرایی ادامه داد: اگر برای امارات نامه‌ای در این خصوص ابلاغ شده باشد باید برای تمام کشورهای عضو نیز چنین نامه‌ای فرستاده شود البته شاید مسئولان AFC  می‌خواهند با پایان رقابت‌های فصل 2015 لیگ قهرمانان آسیا این نامه را به کشورهای عضو ابلاغ کنند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار