پیچیده ترین ساعت دنیا + تصاویر

ساعت ساز سوئیسی Vacheron Constantin موفق شده است پیچیده ترین ساعت را بسازد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ساعت ساز سوئیسی Vacheron Constantin مدعی است که توانسته است پیچیده ترین ساعت فنی جهان را به شماره مرجع 57260 بسازد.

گفته می شود این ساعت در مجموع دارای 57 قطعه اصلی پیچیده است و دارای زمینه گسترده ای از زیرمجموعه های گوناگون است.

پیچیده ترین ساعت دنیا + تصاویر
Reference 57260 دارای بیش از 2800 جزء است که هر کدام به صورت دست ساز و به وسیله اساتید حرفه ای و به سبک سنتی ساخته شده است.

این ساعت دارای گواهی Hallmark ژنو است، این بدان معنی است که مونتاژ این ساعت به پایان رسیده است و زمان بندی آن نیز تنظیم گردیده و معیارهای تولید، روش های استفاده و دقت را هم کسب نموده است.

آشکارترین ویژگی این ساعت این است که وزن آن سنگین می باشد. این ساعت از طلای سفید ساخته شده است و ابعاد آن به این صورت است: 98 میلی متر (3.8 اینچ) قطر دارد، 50.55 میلی متر (1.99 اینچ) ضخامت دارد.

دو صفحه نمایش هم در جلو و هم در پشت ساعت به نحوی جایگذاری شده است که آن را دارای زیر مجموعه های وارونه گرد، نشانه ها، و پنجره نمایش می باشد.

در داخل Reference 57260 ، 242 کالیبر جواهری با قطری حدود 36 میلیمتر(1.4 اینچ) وجود دارند و فرکانسی معادل 2.5 هرتز دارد و ذخیره انرژی آن نیز حدود 60 ساعت می باشد.

پیچیده ترین ساعت دنیا + تصاویر
به صورت کلی هیچ تعریف سخت و یا ساده ای از پیچیدگی وجود ندارد، اما منظور از پیچیدگی هر آن چیزی است که ورای یک زمان گیری ساده باشد. 

مشتریان اصلی این ساعت ساز سوئیسی افرادی همچون، ناپلئون بناپارت، پاپ، مهاراجه و روسای جمهور ایالات متحده آمریکا هستند.


انتهای پیام/
برچسب ها: ساعت ، فناوری ، وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.