بجنورد؛

جمع آوری بیش از 112 میلیون ریال کمک مردمی در جشن عاطفه های جاجرم

مدیر كميته امداد امام خمینی (ره) جاجرم از جمع آوری 112 میلیون و500 هزار ریال کمک مردمی در جشن عاطفه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حسین یوسفی با بیان اینکه 26 و 27 شهریور 80 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها، هم زمان با استان راه اندازی شد، گفت: امسال این جشن با شعار "مهر در انتظار همدلی" به صورت دو مرحله صورت می گیرد که یک مرحله آن در روزهای پنجشنبه 26 شهریور در میادین مختلف شهرستان و جمعه 27 شهریور در میعادگاه نمازجمعه برگزار شد و مرحله دوم آن نیز در روز هشتم مهر در مدارس صورت می گیرد.

وی افزود: در آمار اولیه، این دو روز 112 میلیون و500 هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد که از این میزان کمک جمع آوری شده، 41 میلیون ریال نقدی و 71 میلیون و 500 هزار ریال به صورت غیرنقدی (پوشاک و نوشت افزار) است.

وی ،هدف از برگزاری این جشن را تأمین مایحتاج، پوشاک، نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، تقویت فرهنگ، انفاق، گسترش حس نوع دوستی و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد.

مدیر كميته امداد امام خمینی (ره) جاجرم ، با اعلام اینکه 426 دانش آموز نیازمند، زیر پوشش این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: جشن عاطفه ها هشتم مهر نیز به منظور توسعه فرهنگ احسان و دستگیری از نیازمندان در بین دانش آموزان، در سطح 55 مدرسه این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.