جنتی: حمید سبزواری برای انقلاب اسلامی منشاء خیر بوده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عیادت از حمید سبزواری شاعر انقلابی کشور گفت: سبزواری جزء شاعرانی است که در انقلاب همواره پیشتاز بوده است.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی جنتی به همراه سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی خود به عیادت حمید سبزواری رفت و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای سبزواری، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به حوزه فرهنگ و ادب توجه ویژه داشته و آن را هدایت می کنند و همواره مشوق بوده اند.

وی افزود: جلسات و نشست های هر ساله ایشان با اهالی شعر و ادب نشان دهنده علاقه شخصی شان به این حوزه است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آثار و سروده های سبزواری ادامه داد: با جمع آوری اشعار وی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی چاپ این آثار را دارد و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی کند.

در ادامه سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره سبزواری، گفت: وی علاقه خاص و ویژه ای نسبت به حمید سبزواری دارند و فرموده اند: همچنان جوانانه شعر می سراید.

در بخش دیگری از این دیدار، فرزند حمید سبزواری نیز گفت: پدرم برای انقلاب اسلامی ایران مبارزات فراوانی کرده است و بیش از 900 ترانه برای انقلاب سروده است.

وی افزود: بسیاری از اشعار پدرم چاپ نشده و همواره خودشان نیز گفته که همه آرزویم این است که اشعارم از آرشیو سازمان صدا و سیما دریافت و چاپ شود.

منبع :ایرنا

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.