دلیل تنفر از چلسی و خوزه مورینیو چیست؟

چلسی هفته ششم لیگ جزیره را برد اما بیش از پیش منفور شد.

 3 باخت، یک برد و یک تساوی باعث شد خوزه مورینیو دست به هر کاری بزند تا در هفته ششم لیگ جزیره از شر این نتایج افتضاح خلاص شود. از بازی های پیش فصل چلسی که حاصل چندانی برای این تیم نداشت مشخص بود که آبی های لندن رنگ و بوی قهرمان فصل قبل را ندارند. در همان هفته ابتدایی فصل جدید، خانم دکتر اوا مورد خشم آقای خاص واقع شد. از همان موقع بود که حواشی وارد اردوی چلسی شد. بعد از اخراج پزشک چلسی، تیبو کورتوآ دروازه بان این تیم با مصدومیت نسبتا شدیدی روبرو شد. همین اتفاق کافی بود تا مورینیو منفور تر از قبل شود.
 اگر چه قبل از این هم آقای خاص سوهان روح خیلی از طرفداران فوتبال شده بود. انجام دفاع اتوبوسی، بردن بازی ها با کمترین اختلاف گل و ایجاد جنگ روانی در خارج از زمین. همه این ها دلایلی بود که روز به روز از طرفداران مورینیو کم می کرد. مورینیویی که تنها قهرمانی پورتو در لیگ قهرمانان را کسب کرد. با اینتر بدون ستاره 3 گانه کسب کرد و اتفاقا با جام قهرمانی هم به چلسی برگشت.

آقای خاص نفرت را در تیم چلسی هم وارد کرده است. تیمی که با دی متئو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در دل همه جا گرفت، در شرایطی قرار گرفته که اگر هم پیروز شود، دوست داشتنی نخواهد بود. جنگ روانی ایجاد شده قبل از هر بازی توسط مورینیو عملکرد تیم حریف را تحت تاثیر قرار می دهد و این باعث می شود خیلی ها بازی چلسی را نا جوانمردانه بدانند. جالب اینجاست که چلسی در زمین هم یک مورینیو دارد! دیگو کاستا بازیکنی است که مدت هاست لقب کثیف بازی کردن را به جان خریده تا تیم خود را به پیروزی برساند. او انقدر هم حرفه ای است که هر بار تنشی در زمین ایجاد می کند، خود از آن فرار می کند و داور را به جان بازیکن حریف می اندازد. در بازی هفته ششم چلسی و آرسنال این موضوع به وضوح دیده شد. وقتی کاستا باعث شد آرسنال 10 نفره شود تا بازی را واگذار کند. این اتفاقات است که چلسی را به یکی از منفور ترین تیم های جهان تبدیل کرده است. شاید خود طرفداران چلسی هم خیلی راضی نباشند که تیمشان اینگونه به پیروزی برسد اما محبوبیت خود را از دست بدهد. 


منبع: خبرانلاین


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار