رودهن؛

استقرار 24 تیم امداد و نجات در مناطق سیل زده استان تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از استقرار 24 تیم عملیاتی امداد و نجات در مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، غلامرضا گنج آبادی اظهار داشت:در پي بارش شدید باران در منطقه جنوب شرق استان تهران مناطقی از شهرستان های ری و پاکدشت دچار سيلاب شدند

وی ادامه داد: 24 تیم عملیاتی این جمعیت بلافاصله با پشتیبانی دو دستگاه آمبولانس و 13 دستگاه خودروی عملیاتی در منطقه حاضر و به عملیات امداد و نجات اقدام نمودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: با توجه به گستردگی منطقه حادثه 11 دستگاه لجن کش و دو تیم سگهای جستجوگر(آنست) جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: تا این لحظه بیش از 62 نفز از نیروهای عملیاتی کادر و داوطلب در مناطق مذکور ضمن انجام عملیات جستجو و نجات در سیل به انجام رهاسازی خودروهای گرفتار در سیل نیز مبادرت نمودند.

گنج آبادی تصریح کرد: در این عملیات سنگین ده نفز از هموطنان نجات داده شدند و بیش از 11 خودروی گرفتار نیز رهاسازی گردید.

وی افزود: با توجه به گزارش مفقودی یک جوان 22 ساله در منطقه پاکدشت، عوامل عملیاتی جمیعت هلال احمر استان تهران کماکان در مناطق مذکور حضور دارند و مشغول فعالیت هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در خصوص ریزش کوه و آبگرفتگی در منطقه کن و سولقان گفت: در پی اعلام این خبر سه تیم عملیاتی با هفت نیروی امدادی کادر و داوطلب و با پشتیبانی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی عملیاتی اعزام و خدمات خود را انجام دادند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.