قم؛

«قمپز دوازدهم » در قم برگزار شد

قمپز محفلی طنز نویسی بصورت ماهانه است که طنزپردازان در دو قالب متن و شعر در زمینه های سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی به فعالیت می پردازند و برگزاری این مراسم به همت دفتر طنز حوزه هنری قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: دوازدهمین محفل طنزپردازان استان قم با عنوان «قمپز» در سالن سوره حوزه هنری قم با اجرای عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و باحضور طنزپردازان استان  که میزبان کاوه جوادیه طنزپرداز شناخته شده‌ کشور بودند برگزار شد.

به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) موضوع ویژه این محفل ازدواج و خانواده بود که این مضمون در بسیاری از آثار قرائت شده دیده می‌شد.

لعیا اعتمادی، حمید رضا داوری، سید محمد حسین فاطمی، محمد حسن دارابی‌نیا، مژگان فارغیان، طیبه عباسی، محمد غفاری، رضا عبدیایی، محمد حسین مهدویان، مسعود ملا یوسفی، حسن رحمانی نکو، حسن بشتاب، علیرضا بورقی، سید محمد حسینی، محمد غلامی و محمد علیان طنزپردازانی بودند که در دوازدهمین محفل «قمپز» آثار منثور و منظوم‌شان را ارائه کردند.

در این محفل شماره 4.5 قمپزنامه میان حاضران توزیع شد و در پایان  از محمد حسین مهدویان برگزیده محفل یازدهم با اهدای لوح قمپز تقدیر شد.

برچسب ها: قمپز ، محفل ، طنز ، دوازدهم ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.