کاشانی:دولت می‌تواند در مصوبات سهم بازنشستگان را رعایت کند

نماینده زاهدان در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید تدبیری در مورد دریافتی بازنشستگان بیاندیشند.

دولت می تواند در مصوبات سهم بازنشستگان را رعایت کندناصر کاشانی نماینده زاهدان در کمیسیون اجتماعی مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دریافتی بازنشستگان از دغدغه‌های بسیاری از آنها در تماس یا مراجعه حضوری به مجلس است.

وی در ادامه گفت: تامین مخارج برای بازنشسته‌ای که چند فرزند را تحت تکفل دارد و فرزندان او در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند مشکل است.

کاشانی اظهار کرد: سیاست دولت در گذشته جذب یک نفر بازنشسته از میان سه نفر از آنها بود که در حال حاضر این سیاست وجود ندارد.

نماینده زاهدان در کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: دولت و مجلس می‌توانند وضع بازنشستگان را متناسب با تورم تغییر دهد و مجلس به بازنشستگانی که در سن 50 سالگی و در رده‌های بالای تحصیل بازنشسته می‌شود توجه می‌کند.

کاشانی افزود: صندوقهای بازنشستگی با مشکلاتی مواجه هستند و آسیب‌های زیادی دارند که دولت می‌تواند از درآمد خود به این صندوق‌ها تزریق کند و وضعیت صندوقها را ساماندهی کند اما صندوقهای بازنشستگی لشکری به دلیل تابعیت از نظم وضع بهتری دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار