آیت‌الله موسوی اردبیلی:

گروه‌های سیاسی براساس شاخصه‌های اسلام ارزیابی شوند

آیت‌الله موسوی اردبیلی گفت: گروه‌های سیاسی باید براساس شاخصه‌های اسلام ارزیابی شوند.

گروه های سیاسی براساس شاخصه های اسلام ارزیابی شوند/ جوانان ابزار دست سیاسیون نشوندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری حوزه،  آیت‌الله موسوی اردبیلی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار ایران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه ما هنوز به طور کامل اسلامی نشده است، اظهار داشت: امروز جامعه در مسیر اسلامی شدن مطلوب قرار ندارد و با این امر فاصله دارد.
 
وی بر لزوم هوشیاری جوانان در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: جوانان در انتخابات ضمن پویایی و فعالیت های سیاسی مراقب باشند که ابزار دست سیاسیون نشوند.
 
آیت‌الله موسوی اردبیلی افزود: جوانان شعارهای سیاسیون را نباید جدی بگیرند و در انتخاب افراد دقت کنند و مطالعه خود را ارتقا دهند.
 
این مرجع تقلید تصریح کردند: سیاسیون عمدتا به دنبال این هستند که جوانان را ابزار دست خود کنند و در انتخابات‌ها رای بیاورند.  
 
آیت‌الله موسوی اردبیلی بر لزوم حرکت جوانان در مسیر اسلام تاکید کرد و گفت: جوانان از اسلام دست نکشند و همواره پایبند به دین باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه جوانان، گروه‌های سیاسی را براساس شاخصه‌های اسلام انتخاب کنند، ابراز داشت: جوانان به این نکته دقت داشته باشند که کدام یک از تشکیلات بر اساس نگاه اسلام حرکت می‌کند؛ آیا هدف از حضور در انتخابات اجرای اسلام است یا به دنبال پست و مقام هستند.
 
این مرجع تقلید در پایان با اشاره به فعالیت سیاسیون برای انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: از حالا صف‌ها زودتر بسته می‌شود و هرکسی برای خود دسته‌ای درست می کند و آدم‌ها را جذب می‌کند درحالیکه برخی از آنها نیت پاکی نیز ندارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار