قالیباف و مسئولان شهرداری تهران چقدر کمک هزینه تلفن همراه می گیرند؟ +سند

طبق جدول پیوست ابلاغیه مذکور، کمک هزینه تلفن همراه مصوب برای قالیباف شهردار تهران شامل "ضریب حقوقی مصوب دولت ضربدر عدد 1200" خواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان یکی از موضوعاتی که برای رسانه ها و افکار عمومی جذابیت خاصی دارد، اطلاع از میزان حقوق و مزایای دریافتی توسط مسئولان کشور است، به طوری که حتی انتشار فیش حقوقی نمایندگان مجلس در برخی سایت های خبری با توجه و حساسیت خاصی از سوی کاربران دنبال می شود.

یکی از بخش هایی که حقوق و سایر پرداختی ها به آنها، همواره مورد توجه ویژه بوده است، شهرداری تهران است چراکه هم شهردار آن فرد مهم و شناخته شده ایست و هم درآمدها و منابع مالی فراوان در اختیارش، این جذابیت را دو چندان می کند. اگرچه بررسی ها درباره مشخص شدن میزان دقیق حقوق پرداختی به شهردار تهران، در زمان تصویب لایحه بودجه شهرداری در شورای شهر، به نتایجی ختم شد اما همچنان می توان درباره برخی پرداختی ها در این نهاد مهم، اسنادی را منتشر کرد.

بررسی ها نشان می دهد مسئولان ارشد پایتخت همچون کارمندان و مدیران دولتی، از کمک هزینه ای به نام تلفن همراه استفاده می کنند. طبق ضوابط اجرایی سال 94 دولت که توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده، پرداخت کمک هزینه تلفن همراه تا 300 هزار ریال در ماه به مدیران و کارمندان دولت که بنا به شرایط خاص باید به طور مستمر در دسترس باشند، به تشخیص رئیس دستگاه اجرایی یا مقام مجاز از طرف وی مجاز است.

اما این رقم درباره مسئولان شهری به چه گونه ای است؟

بر اساس ابلاغیه مسئولان شهرداری تهران به مسئولان ذی ربط، فقط مدیران حوزه ستادی، مناطق 22 گانه، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تهران مشمول این کمک هزینه می شوند.  این کمک هزینه نیز بر اساس ضریب افزایش حقوق سالانه که توسط هیئت وزیران تصویب می شود و امتیاز مندرج در جدول پیوست ابلاغیه شهرداری تهران، مشخص و به صورت ماهانه در فیش حقوقی افراد مشمول پرداخت می شود.

قالیباف و مسئولان شهرداری تهران چقدر کمک هزینه تلفن همراه می گیرند؟ +سند

قالیباف و مسئولان شهرداری تهران چقدر کمک هزینه تلفن همراه می گیرند؟ +سند
با توجه به اینکه این دستورالعمل در آخرین روزهای اسفند 93 به تصویب رسیده و ابلاغ شده، به نظر نمی رسد طی ماههای گذشته با تغییر خاصی همراه شده باشد. طبق جدول پیوست ابلاغیه مذکور، کمک هزینه تلفن همراه مصوب برای قالیباف شهردار تهران شامل "ضریب حقوقی مصوب دولت ضربدر عدد 1200" خواهد بود. معاونان شهردار تهران نیز ضریب حقوقی فوق را ضربدر عدد 600 خواهند کرد و مدیران کل، شهرداران مناطق و روسای مراکز شهرداری تهران نیز رقم ضریب حقوقی را ضربدر عدد 480 می کنند.

با توجه به اعلام روز 16 فروردین ماه سال 94 پایگاه اطلاع رسانی دولت، ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و بازنشستگان دولتی در امسال، به میزان هزار و سیصد و هفتاد و شش (376ر1) ریال تعیین شده است که اگر رقم مذکور در ابلاغیه شهرداری تهران، این رقم باشد، شهردار تهران ماهانه حدود 165 هزار تومان کمک هزینه تلفن همراه دریافت می کند.

منبع: صبحانه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.