تلاش دانشگاه آزاد در جهت افزایش کیفیت پژوهش‌ها

تلاش دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که بتواند گام‌هایی در جهت تقویت پژوهش‌ها و افزایش کیفیت آنها بردارد.

محسن نریمان عضو هیات امنای دانشگاه آزاد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به کاهش تعداد دانشجویان در سراسر کشور تلاش دانشگاه آزاد بر این است که بتواند بسته لازم برای تقویت پژوهش‌ها را فراهم کند و باعث افزایش کیفیت این مقالات در دانشگاه‌ها شوند.

وی ادامه داد: جلسات هیات امنا هر سه ماه تشکیل می‌شود که طی این جلسات مشکلات دانشگاه مطرح می‌شود تا در جهت برطرف شدن آن قدم برداشته شود.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز سعی دارد که دانشگاه آزاد با داشتن برنامه ریزی، پژوهش‌ها و اهداف خود را در جهت راهبردی پیش ببرند.

وی در پایان گفت: از موارد خوبی که می‌توان در دوره مدیریت جدید اشاره کرد، این است که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم دعوت می‌شود تا در صورت تمایل در مسائل مدیریتی، پروژهه، تحقیقاتی و امور دانشگاه شرکت داشته باشند، همچنین مقرر شد که واحدهایی که امکانات بیشتری دارند و دارای بخش‌های غیر قابل استفاده هستند با تعامل با دیگر دانشگاه‌ها زمینه به کارگیری و استفاده از آنها را با توجه به اختیارات رئیس آن دانشگاه فراهم آورند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۴:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
دانشگاه ازاد و جهاددانشگاهی وموسسات غیرانتفاعی بی کیفیت ترین دانشگاه ایرانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
اخه خجالت نمیکشن اسم پژوهش و تحقیق رو میارن؟
خدا شاهده مدرس دانشگاه آزاد بودم حتی کارگاه کامپیوتر که دیگه ساده ترین حق دانشجوست رو هم ندارن یا اگه دارن خراب و کند و بدون استفادست.
بهترین راه بستن این دانشگاه و داشنگاه علمی کابردی و توسعه کمی و کیفی دانشگاه های مادر هر استان است.